Országos Doktori Tanács

Témavezetés adatlap

Buglyó-Nyakas Erzsébet Tünde

alapadatok
témavezetés címe
A közösségi média marketing hatása a fogyasztói szokásokra, stratégiák a vásárlásösztönzésre
intézmény
témavezető
témavezetés módja
egyéni
fokozat típusa
PhD
témavezetés leírása
A kutatás célja, hogy feltárja az közösségi média fogyasztói szokásokra gyakorolt hatását. Ez magában foglalja, hogy megvizsgálja a fogyasztói szokásokat befolyásoló tényezőket, valamint a különböző marketingstratégiákat, melyek hatást gyakorolnak a fogyasztók magatartására. Továbbá vizsgálja azt is, hogy a közösségi médiumok, illetve az influenszerek, hogyan befolyásolják a fogyasztók online vásárlási magatartását. A kutatás végére beazonosíthatóvá válnak, hogy a jövőben milyen marketingstratégiák kerülnek előtérbe a fogyasztói igények figyelembevételével.
képzés kezdete
2022-01-01
abszolutórium megszerzésének várható ideje
2026-08-01
státusz
folyamatban lévő