Országos Doktori Tanács

Témavezetés adatlap

Balogh-Kardos Valentina

alapadatok
témavezetés címe
A közösségi média marketing hatása az online kereskedelemre
intézmény
témavezető
témavezetés módja
egyéni
fokozat típusa
PhD
témavezetés leírása
Az online vásárlás egyre inkább a hétköznapjaink részévé válik, különös tekintettel az Y és Z generáció tagjaira. Nemzetközi kutatások igazolták, hogy a fogyasztók döntéseire jelentős hatást gyakorolnak a különböző közösségi média platformokon elérhető vélemények, illetve ezeken a felületeken jelenlévő és tartalmakat előállító influencerek. A különböző közösségi oldalak népszerűségének növekedését, valamint az Y és Z generáció megváltozott médiafogyasztási szokásait a vállalatok is felismerték, melynek következtében reklámköltéseik egyre meghatározóbb részét allokálják a social médiába. De hogyan befolyásolják a közösségi médiumok és az influencerek az online vásárlásokat? Milyen faktorok játszanak ebben szerepet? Továbbá milyen következményei vannak a vállalatok marketingtevékenységére, illetve reklámköltéseikre? A kutatás e fő kérdésekre keresi a választ a fiatalabb generáció tagjainak körében.
képzés kezdete
2021-09-01
abszolutórium megszerzésének ideje
2025-08-31
státusz
abszolutóriumot szerzett