Témavezetés adatlap
Bodnár Barbara Anita
hallgató
témavezetés címe
Korszerű tanuláselméleti és gyakorlati megközelítések a XXI. században
intézmény
doktori iskola
témavezető
témavezetés módja
egyéni
fokozat típusa
PhD
témavezetés leírása
Az emberi és gyermeki tanulással kapcsolatban számos elmélet és több ezer tudományos eszközökkel is ellenőrzött gyakorlat vizsgálta, hogyan tanul eredményesen az ember. Tanuláselméleti, oktatás-didaktikai és nevelésszociológiai szempontból azok a kutatói kérdések tartoznak ehhez a területhez, amelyek arra keresik a választ, hogy melyek ezek közül azok, amelyek minden egyes tanulónak esélyt adnak a benne rejlő tehetségpotenciál kibontakoztatására. Akár a kognitív tudományok felől, akár a társadalomelmélet irányából, akár a tényleges gyakorlatból is érkezik az adott tanuláselméleti, oktatásdidaktikai megközelítés és gyakorlata – mindegyik esetében az az alapvető kérdés, hogy hozzá segít-e minden egyes tanulót a lényeges tanuláshoz.
képzés kezdete
2025-09-01
abszolutórium megszerzésének várható ideje
2030-08-31
státusz
folyamatban lévő
témakiírás

