Országos Doktori Tanács

Témakiírások

Intézmény:
Doktori iskola:


Tudományterület:
Tudományág:
Témakiíró:
Témakiírás:
Jelentkezési határidő:
Táblázat betűmérete: - +
1 2
1–50 / 53 találat
témakiíró  témakiírás címe 
doktori iskola  intézmény  tudományág  jelentkezési határidő 
Szakály, Zoltán (#61) A fenntarthatóság, mint komplex érték megjelenése a fogyasztói magatartásban
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2018-05-15
Szakály, Zoltán (#61) A funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök elemzése
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2020-05-15
Szakály, Zoltán (#61) A funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök elemzése
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2021-05-17
Szakály, Zoltán (#61) A hazai élelmiszeripari vállalkozások piacorientációjának mérése és komplex elemzése, valamint a piacorientáció mérésére alkalmas modell kidolgozása
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2017-05-15
Szakály, Zoltán (#61) A közösségi agrármarketing lehetőségei és anomáliái, különös tekintettel a hazai tejtermék piacra
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2014-05-15
Szakály, Zoltán (#61) A közösségi agrármarketing lehetőségei és anomáliái, különös tekintettel a hazai tejtermék piacra
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2016-12-31
Szakály, Zoltán (#61) A közösségi markating szerepe és lehetőségei az élelmiszergazdaságban
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2008-06-10
Szakály, Zoltán (#61) A közösségi marketing szerepe és lehetőségei az élelmiszergazdaságban
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2011-06-10
Szakály, Zoltán (#61) A közösségi marketing szerepe és lehetőségei az élelmiszergazdaságban
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2009-06-10
Szakály, Zoltán (#61) A közösségi marketing szerepe és lehetőségei az élelmiszergazdaságban
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2010-06-10
Szakály, Zoltán (#61) ,
Szente, Viktória (#8283)
Alternatív táplálkozási formák és a fogyasztói magatartás összefüggései
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2011-06-10
Szakály, Zoltán (#61) A marketingkommunikáció lehetőségei az élelmiszergazdaságban, különös tekintettel az online marketingre
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2013-05-15
Szakály, Zoltán (#61) A marketingkommunikáció lehetőségei az élelmiszergazdaságban, különös tekintettel az online marketingre
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2013-08-25
Szakály, Zoltán (#61) A marketingkommunikáció lehetőségei az élelmiszergazdaságban, különös tekintettel az online marketingre
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2013-12-25
Szakály, Zoltán (#61) A marketingkommunikáció lehetőségei az élelmiszergazdaságban, különös tekintettel az online marketingre
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2012-06-10
Szakály, Zoltán (#61) A marketingkommunikáció lehetőségei az élelmiszergazdaságban, különös tekintettel az online marketingre
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2013-06-10
Szakály, Zoltán (#61) A Rövid Ellátási Láncok (REL) marketing szempontú vizsgálata, különös tekintettel a fogyasztói aspektusra
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2019-05-15
Szakály, Zoltán (#61) A Tokaji borvidék imázsprofiljának elemzése és a marketingkommunikáció lehetőségei
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2021-05-17
Szakály, Zoltán (#61) Az élelmiszerjelölések hatása a tudatos fogyasztói magatartásra
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2021-08-31
Szakály, Zoltán (#61) Az élelmiszerorientált életstílus, az élelmiszerfogyasztási szokások és az egészség-magatartás összefüggései
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2017-12-31
Szakály, Zoltán (#61) Az élelmiszerorientált életstílus, az élelmiszerfogyasztási szokások és az egészség-magatartás összefüggései
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2013-05-15
Szakály, Zoltán (#61) Az élelmiszerorientált életstílus, az élelmiszerfogyasztási szokások és az egészség-magatartás összefüggései
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2013-08-25
Szakály, Zoltán (#61) Az élelmiszerorientált életstílus, az élelmiszerfogyasztási szokások és az egészség-magatartás összefüggései
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2018-12-30
Szakály, Zoltán (#61) Consumer preferences for plant-based diets
Élelmiszertudományok Doktori Iskola DE élelmiszertudományok 2024-01-15
Szakály, Zoltán (#61) Consumer preferences for plant-based diets
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2024-01-20
Szakály, Zoltán (#61) Consumer preferences of functional foods
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2024-01-20
Szakály, Zoltán (#61) Consumer preferences of functional foods
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2025-05-15
Szakály, Zoltán (#61) Consumer preferences of functional foods
Élelmiszertudományok Doktori Iskola DE élelmiszertudományok 2024-01-15
Szakály, Zoltán (#61) Fogyasztói attitűdök elemzése az egészségvédő (funkcionális) élelmiszerek piacán
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2011-06-10
Szakály, Zoltán (#61) Fogyasztói attitűdök elemzése az egészségvédő (funkcionális) élelmiszerek piacán
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2010-06-10
Szakály, Zoltán (#61) Fogyasztói attitűdök elemzése az egészségvédő (funkcionális) élelmiszerek piacán
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2009-06-10
Szakály, Zoltán (#61) Fogyasztói preferenciák a funkcionális élelmiszerek piacán
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2025-05-15
Szakály, Zoltán (#61) Fogyasztói preferenciák a funkcionális élelmiszerek piacán
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2024-05-15
Szakály, Zoltán (#61) Fogyasztói preferenciák a növényi alapú élelmiszerek piacán
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2025-12-31
Szakály, Zoltán (#61) Fogyasztói preferenciák a növényi alapú élelmiszerek piacán
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2024-05-15
Szakály, Zoltán (#61) Fogyasztói preferenciák a növényi alapú élelmiszerek piacán
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2025-05-15
Szakály, Zoltán (#61) ,
Lelovics, Zsuzsanna (#8989)
Fogyasztói tájékoztatás és az egészség kapcsolatának vizsgálata élelmiszereknél
Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskola MATE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2010-06-10
Szakály, Zoltán (#61) Funkcionális élelmiszerek marketing lehetőségeinek elemzése és az egyes kategóriák potenciális fogyasztói célcsoportjainak meghatározása
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2016-05-15
Szakály, Zoltán (#61) Funkcionális élelmiszerek marketing lehetőségeinek elemzése és az egyes kategóriák potenciális fogyasztói célcsoportjainak meghatározása
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2015-05-15
Szakály, Zoltán (#61) Funkcionális élelmiszerek marketing lehetőségeinek elemzése és az egyes kategóriák potenciális fogyasztói célcsoportjainak meghatározása
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2015-12-25
Szakály, Zoltán (#61) Funkcionális élelmiszerek marketing lehetőségeinek elemzése és az egyes kategóriák potenciális fogyasztói célcsoportjainak meghatározása
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2014-05-15
Szakály, Zoltán (#61) Nudge marketing technikák a fogyasztók egészségmagatartásának formálásában
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2022-05-15
Szakály, Zoltán (#61) Nudge marketing technikák a fogyasztók egészségmagatartásának formálásában
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2021-05-17
Szakály, Zoltán (#61) Nudge marketing technikák a fogyasztók egészségmagatartásának formálásában
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2020-12-31
Szakály, Zoltán (#61) Nudge marketing technikák a fogyasztók egészségmagatartásának formálásában
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2023-08-21
Szakály, Zoltán (#61) Nudge marketing technikák a fogyasztók egészségmagatartásának formálásában
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2022-08-31
Szakály, Zoltán (#61) Nudge marketing technikák a fogyasztók egészségmagatartásának formálásában
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2023-05-15
Szakály, Zoltán (#61) Nudge marketing technikák a fogyasztók egészségmagatartásának formálásában
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2023-12-15
Szakály, Zoltán (#61) Saját online marketingcsatornák használatának és hatékonyságának vizsgálata a borkereskedelem és borturisztika piacán
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2021-05-17
Szakály, Zoltán (#61) The connection between health behaviour, change in behaviour and personalised nutrition
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola DE gazdálkodás- és szervezéstudományok 2019-03-15
1 2
1–50 / 53 találat