Országos Doktori Tanács

Témakiírások

Intézmény:
Doktori iskola:


Tudományterület:
Tudományág:
Témakiíró:
Témakiírás:
Jelentkezési határidő:
Táblázat betűmérete: - +
1 2 3
1–50 / 102 találat
témakiíró  témakiírás címe 
doktori iskola  intézmény  tudományág  jelentkezési határidő 
Győri, János (#212) 10-18 éves tanulók mint magántanárok: a tanítás autodidakta tanulásának jellemzői a tanárképzést megelőző korosztályban, különböző kulturális kontextusokban
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2025-05-15
Győri, János (#212) 10-18 éves tanulók mint magántanárok: a tanítás autodidakta tanulásának jellemzői a tanárképzést megelőző korosztályban, különböző kulturális kontextusokban
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2026-05-15
Győri, János (#212) 14-18 éves tanulók mint magántanárok: a tanítás autodidakta tanulásának jellemzői a tanárképzést megelőző korosztályban, különböző kulturális kontextusokban
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2024-05-15
Győri, János (#212) 14-18 éves tanulók mint magántanárok – A tanítás autodidakta tanulásának kulturális jellemzői a tanárképzést megelőző korosztályokban
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2023-05-15
Győri, János (#212) A formális és informális tanulás interakciója a tanári mesterség elsajátításában
Neveléstudományi Doktori Iskola EKKE neveléstudományok 2017-05-30
Győri, János (#212) A formális és informális tanulás interakciója a tanári mesterség elsajátításában
Neveléstudományi Doktori Iskola EKKE neveléstudományok 2018-05-30
Győri, János (#212) A formális és informális tanulás interakciója a tanári mesterség elsajátításában
Neveléstudományi Doktori Iskola EKKE neveléstudományok 2019-05-30
Győri, János (#212) A formális és informális tanulás interakciója a tanári mesterség elsajátításában
Neveléstudományi Doktori Iskola EKKE neveléstudományok 2016-05-30
Győri, János (#212) A formális és informális tanulás interakciója a tanári mesterség elsajátításában
Neveléstudományi Doktori Iskola EKKE neveléstudományok 2015-05-30
Győri, János (#212) A magyarországi pénzügyi elitbe tartozó szülők gyermeknevelési és iskoláztatási nézetei
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2024-05-15
Győri, János (#212) A pedagógiai és a vállalti tudásmenedzsment és innováció metszéspontjai kelet-ázsiai országokban
Pszichológiai Doktori Iskola ELTE pszichológiai tudományok 2010-04-20
Győri, János (#212) A pedagógusokról és a pedagógiai tevékenységről alkotott kép társadalmi változatai
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2018-10-30
Győri, János (#212) A pedagógusokról és a pedagógiai tevékenységről alkotott kép társadalmi változatai
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2020-11-20
Győri, János (#212) A pedagógusokról és a pedagógiai tevékenységről alkotott kép társadalmi változatai
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2019-05-20
Győri, János (#212) A pedagógusokról és a pedagógiai tevékenységről alkotott kép társadalmi változatai
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2021-11-20
Győri, János (#212) A pedagógusokról és a pedagógiai tevékenységről alkotott kép társadalmi változatai
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2018-05-20
Győri, János (#212) A pedagógusokról és a pedagógiai tevékenységről alkotott kép társadalmi változatai
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2020-05-20
Győri, János (#212) A pedagógusokról és a pedagógiai tevékenységről alkotott kép társadalmi változatai
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2019-11-22
Győri, János (#212) A pedagógusokról és a pedagógiai tevékenységről alkotott kép társadalmi változatai
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2017-05-15
Győri, János (#212) A pedagógus szakma és pedagógus pálya választásának szocializációs összetevői többgenerációs pedagóguscsaládokban
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2019-11-22
Győri, János (#212) A pedagógus szakma és pedagógus pálya választásának szocializációs összetevői többgenerációs pedagóguscsaládokban
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2019-05-20
Győri, János (#212) A pedagógus szakma és pedagógus pálya választásának szocializációs összetevői többgenerációs pedagóguscsaládokban
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2017-05-15
Győri, János (#212) A pedagógus szakma és pedagógus pálya választásának szocializációs összetevői többgenerációs pedagóguscsaládokban
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2020-11-20
Győri, János (#212) A pedagógus szakma és pedagógus pálya választásának szocializációs összetevői többgenerációs pedagóguscsaládokban
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2018-05-20
Győri, János (#212) A pedagógus szakma és pedagógus pálya választásának szocializációs összetevői többgenerációs pedagóguscsaládokban
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2018-10-30
Győri, János (#212) A pedagógus szakma és pedagógus pálya választásának szocializációs összetevői többgenerációs pedagóguscsaládokban
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2020-05-20
Győri, János (#212) A pedagógus szakma és pedagógus pálya választásának szocializációs összetevői többgenerációs pedagóguscsaládokban
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2021-11-20
Győri, János (#212) Árnyékoktatásban dolgozó tanárok szakmai fejlődése
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2020-05-15
Győri, János (#212) A tanulói sokféleség megjelenése a pedagógusok tanórai kommunikációjában - Módszertani fejlesztések videókutatások részére
Pszichológiai Doktori Iskola ELTE pszichológiai tudományok 2014-04-18
Győri, János (#212) A tanulói sokféleség megjelenése a pedagógusok tanórai kommunikációjában - Módszertani fejlesztések videókutatások részére
Pszichológiai Doktori Iskola ELTE pszichológiai tudományok 2018-04-24
Győri, János (#212) A tanulói sokféleség megjelenése a pedagógusok tanórai kommunikációjában - Módszertani fejlesztések videókutatások részére
Pszichológiai Doktori Iskola ELTE pszichológiai tudományok 2017-04-20
Győri, János (#212) Az oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2018-10-30
Győri, János (#212) Az oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2017-11-30
Győri, János (#212) Az oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2017-05-15
Győri, János (#212) Az oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2020-11-20
Győri, János (#212) Az oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2020-05-20
Győri, János (#212) Az oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2021-11-20
Győri, János (#212) Az oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2019-05-20
Győri, János (#212) Az oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2018-05-20
Győri, János (#212) Az oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései
Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PTE neveléstudományok 2019-11-22
Győri, János (#212) Az oktatásügyi és a vállalti tudásmenedzsment és innováció metszéspontjai kelet-ázsiai országokban
Pszichológiai Doktori Iskola ELTE pszichológiai tudományok 2011-04-19
Győri, János (#212) Az oktatásügyi és a vállalti tudásmenedzsment és innováció metszéspontjai kelet-ázsiai országokban
Pszichológiai Doktori Iskola ELTE pszichológiai tudományok 2013-04-19
Győri, János (#212) Az oktatásügyi és a vállalti tudásmenedzsment és innováció metszéspontjai kelet-ázsiai országokban
Pszichológiai Doktori Iskola ELTE pszichológiai tudományok 2012-04-19
Győri, János (#212) Cultural aspects of education; East-Asian education; Teachers'' professional development and cooperative learning; Lesson study; Gifted education; Literature teaching;
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2019-01-15
Győri, János (#212) Developmental aspects of „gifted parents’ children” in the context of the parents’ social acknowledgement
Pszichológiai Doktori Iskola ELTE pszichológiai tudományok 2018-04-24
Győri, János (#212) Developmental aspects of „gifted parents’ children” in the context of the parents’ social acknowledgement
Pszichológiai Doktori Iskola ELTE pszichológiai tudományok 2017-04-20
Győri, János (#212) Emigráns tanulók iskolai szocializációja Magyarországon
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2011-04-19
Győri, János (#212) Emigráns tanulók iskolai szocializációja Magyarországon
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2010-04-17
Győri, János (#212) Equity and elitism in gifted education in different cultural contexts
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2024-05-15
Győri, János (#212) Equity and elitism in gifted education in different cultural contexts
Neveléstudományi Doktori Iskola ELTE neveléstudományok 2023-05-15
1 2 3
1–50 / 102 találat