Témakiírások
Kapcsolati marketing
témakiírás címe
Kapcsolati marketing
intézmény
doktori iskola
témakiíró
tudományág
témakiírás leírása
A kapcsolatok szerepe és jelentősége az üzleti életben elengedhetetlen fontosságú. Erre a tényre alapozva jutottak a kutatók különféle tudományos iskolákban ugyanarra a következtetésre: a szervezetek közötti marketingtevékenységben a bizalom és az elkötelezettség kulcsszavak, s ezek biztosíthatják mindkét fél számára a hosszú távú kétoldalú kapcsolatot. Mindazonáltal a mai napig számos nyitott kérdés maradt, amely lehetőséget teremt az izgalmas kutatási témáknak. Ezek közül csak néhányat említve vizsgálható, hogy milyen módon lehet kezelni az opportunista viselkedést, milyen érdekei fűződnek az eladónak, illetve vevőnek a hosszú távú kapcsolatokhoz, s ezek mennyiben fedik egymást. Hogyan lehet a gyakorlatban megvalósítani a kapcsolatorientált üzleti tevékenységet (pl. Key Account Management kérdésköre).
A jelentkezés feltétele: angol nyelvtudás
A jelentkezés feltétele: angol nyelvtudás
felvehető hallgatók száma
1 fő
helyszín
Budapesti Corvinus Egyetem
jelentkezési határidő
2011-10-31

