Témakiírások
Az elégedettség, a lojalitás és a szervezeti jövedelmezőség vizsgálata a B2B és a fogyasztói piacokon
témakiírás címe
Az elégedettség, a lojalitás és a szervezeti jövedelmezőség vizsgálata a B2B és a fogyasztói piacokon
intézmény
doktori iskola
témakiíró
tudományág
témakiírás leírása
A kutatás keretében az elégedettség és a lojalitás definiálási problémáit, azok mérési lehetőségeit és jövedelmezőségre gyakorolt hatásaikat kutatjuk. A kutatások feltárják az elégedettségre és a lojalitásra ható tényezők különbségeit a B2B és a fogyasztói piacokon: olyan kategóriák mélyebb elemzésével foglalkoznak, mint a kapcsolatiság, a bizalom, az elkötelezettség, az értékekkel való azonosulás, a márkahűség. A kutatások ismert mérési modellek tesztelésével igyekeznek rávilágítani a modellek általánosíthatóságának korlátaira.
felvehető hallgatók száma
1 fő
jelentkezési határidő
2010-05-31

