Országos Doktori Tanács

Témakiírások

A digitális marketing hatása a vállalatok közötti kapcsolatokra

alapadatok
témakiírás címe
A digitális marketing hatása a vállalatok közötti kapcsolatokra
témakiíró
társtémakiíró
témakiírás leírása
A digitalizáció több lehetséges hatást is kifejthet a vállalatközi kapcsolatokra. Az egyik a vevők keresési magatartásának hatékonyabbá válásával magyarázható, ami növeli a vevők (beszerzők) tárgyalási pozícióját, és csökkenti az eladók tárgyalási erejét. Ez hatással lehet az eladók és vevők kapcsolattartására is, ami a személyes kapcsolatból részben távkapcsolattá válhat. A másik hatás az eladók és vevők közösségi médián keresztüli kapcsolódásának erősödése, ami akár pozitív, akár negatív irányban befolyásolhatja a kapcsolatot.
Az alábbi témák részletesebb kutatására kerülhet sor:
- Digitális média használata az értékesítésben
- Szervezetközi kapcsolatfejlesztés eszközei és stratégiái
- Közösségi média és a személyes kapcsolattartás közti átváltások és gyakorlatok
- Digitális médiával támogatott vevői adatbázisépítés és értékesítési lehetőségek

A kutatás során lehetséges a hallgató részbeni finanszírozása EFOP pályázat keretében.

A jelentkezés feltétele: angol nyelvtudás, a szervezetközi piac iránti érdeklődés.


Elérhetőségi lehetőség:
andras.bauer@uni-corvinus.hu; ariel.mitev@uni-corvinus.hu
Tel.: 482-5106, 482-5523
felvehető hallgatók száma
1 fő
helyszín
Budapesti Corvinus Egyetem
jelentkezési határidő
2026-01-30
elvárások
előírt nyelvtudás
angol