Témakiírások
OMNICHANNEL VÁSÁRLÓI DÖNTÉSEK - vevőélmény a tipikus vásárlói útvonalakon
témakiírás címe
OMNICHANNEL VÁSÁRLÓI DÖNTÉSEK - vevőélmény a tipikus vásárlói útvonalakon
intézmény
doktori iskola
témakiíró
tudományág
témakiírás leírása
A marketingirodalomban meghatározó kutatási területté vált az elmúlt években a vevőélmény (CX), amely alapvetően a vásárlási folyamat során szerzett élményekre, tapasztalatokra koncentrál. Ezeknek az útvonalaknak a modellezésére teszünk kísérletet a kutatócsoport tagjaival, akikkel több projektben működünk együtt más intézetek kollégáival és hazai nagyvállalatokkal egyaránt. Ide várjuk doktoranduszhallgatók jelentkezését, akik irodalom-feldolgozással és -elemzéssel, valamint a primer adatfelvételek támogatásával tudnak hozzájárulni további publikációs sikerekhez.
felvehető hallgatók száma
1 fő
helyszín
PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola
jelentkezési határidő
2026-05-31

