Témakiírások
OMNICHANNEL VÁSÁRLÓI DÖNTÉSEK - mainstreaming a fenntarthatóságban
témakiírás címe
OMNICHANNEL VÁSÁRLÓI DÖNTÉSEK - mainstreaming a fenntarthatóságban
intézmény
doktori iskola
témakiíró
tudományág
témakiírás leírása
A fenntarthatóság terjedése a fogyasztói magatartásban nem csak abban érhető tetten, hogy az elkötelezett csoportokban figyelhetünk meg egyre szofisztikáltabb viselkedési mintázatokat. Meghatározó trend az is, hogy egyes magatartásmintázatok ezen csoportokat átívelően általánossá válnak, illetve, hogy egyes üzleti gyakorlatok terjedése révén a kevésbé elkötelezett fogyasztók is fenntartható döntéseket hoznak. A magatartási aspektusokon túl a téma kapcsolódó része az is, hogy a vállalati oldalon megjelenő azon megoldásokat is vizsgáljuk, amik végeredményben a fenntartható megoldások felé terelik a fogyasztók széles tömegeit. Lehetőség van vállalati vásárlói adatbázisokon elvégezhető elemzésekben részt venni.
felvehető hallgatók száma
1 fő
helyszín
PTE Gazdálkodástani Doktori Iskola
jelentkezési határidő
2026-05-31

