Országos Doktori Tanács

Témakiírások

A fenntartható fogyasztói magatartás modellezése a vállalkozói lehetőségekkel összefüggésben

alapadatok
témakiírás címe
A fenntartható fogyasztói magatartás modellezése a vállalkozói lehetőségekkel összefüggésben
intézmény
témakiíró
témakiírás leírása
A fogyasztói magatartásban meghatározó a percepciók, az érzékelt kockázatok és a bizalom szerepe. A vállalatok egyre inkább felismerik, hogy amellett, hogy feltárják a vásárlói döntéshozatal mozgatórugóit, a fenntartható fogyasztásra érdemes törekedni, mely újabb a bizalom növelésére és az érzékelt kockázatok csökkentésére irányuló szempontrendszer integrációját követeli meg a marketingstratégiákban. A fenntartható fogyasztói magatartás ugyanakkor új vállalkozói lehetőségeket is teremt, mely az innováció és a versenyképesség alapja. A kutatás célja a fenntartható fogyasztói magatartás modellezése a vállalkozói lehetőségekkel összefüggésben. A vizsgálat hozzájárul a fogyasztói és vásárlói magatartás mélyebb megértéséhez és a vállalkozói lehetőségek felismeréséhez a fenntarthatósági célokkal összefüggésben, mely egyfelől egy újabb elméleti keretrendszer kidolgozását, másfelől a versenyelőny fokozását jelentheti a vállalkozások számára.
felvehető hallgatók száma
1 fő
helyszín
Sopron
jelentkezési határidő
2025-05-31
elvárások
előírt nyelvtudás
magyar