Témakiírások
Helymárkázási stratégiák
témakiírás címe
Helymárkázási stratégiák
intézmény
témakiíró
tudományág
témakiírás leírása
Országok és városok saját helymárkázásának alapvető céljává vált a közvélemény számára megfogható identitás kialakítása, és a származási ország hatás (COO) vagy a kreatív város (CC) márka mentén vonzerejük növelése a hazautalások, közvetlen befektetések, humántőke-transzfer, jótékonykodás, tőkepiaci befektetések és turizmus számára. Az országimázs hitelességet kölcsönöz a márkaimázsnak, a városmárka pedig vonzó a munkaerőnek, ebből következően a befektetéseknek és helyválasztásnak. A vállalatok is hozzájárulnak az infrastrukturális befektetők és a helyi vagy országos döntéshozók érdeklődését felkeltő helymárka kialakításához. A vállalatok stratégiái kiterjedhetnek a helyválasztástól a márkaépítésben való részvételen át az új helyek létrehozásáig.
felvehető hallgatók száma
1 fő
helyszín
Sopron
jelentkezési határidő
2025-05-31

