Témakiírások
Fogyasztói magatartás modellezése
témakiírás címe
Fogyasztói magatartás modellezése
doktori iskola
témakiíró
tudományág
témakiírás leírása
A vállalatok teljesítményét meghatározza a piaci keretrendszer, valamint a vállalati erőforrások, illetve a kapcsolódó menedzsment és marketing tevékenység, valamint ezeken keresztül a fogyasztók attitűdje, percepciója, elégedettsége és lojalitása. A kutatás célja az eltérő fogyasztói magatartás jellemzők azonosítása, modellezése. Ezen a területen számos alapmodell használata elterjedt mind a tudományos, mind a gyakorlati alkalmazásokban. A jelölt feladata ezen modellek továbbfejlesztési lehetőségeinek elemzése, egy új elméleti és gyakorlati modell megalkotása.
felvehető hallgatók száma
1 fő
helyszín
1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2. Q ép. A szárny
jelentkezési határidő
2024-05-31

