Témakiírások
Az elégedettség, a lojalitás és a szervezeti jövedelmezőség vizsgálata a B2B és a fogyasztói piacokon
témakiírás címe
Az elégedettség, a lojalitás és a szervezeti jövedelmezőség vizsgálata a B2B és a fogyasztói piacokon
intézmény
doktori iskola
témakiíró
tudományág
témakiírás leírása
A kutatás keretében az elégedettség és a lojalitás definiálási problémáit, azok mérési lehetőségeit és jövedelmezőségre gyakorolt hatásaikat kutatjuk. A kutatások feltárják az elégedettségre és a lojalitásra ható tényezők különbségeit a B2B és a fogyasztói piacokon: olyan kategóriák mélyebb elemzésével foglalkoznak, mint a kapcsolatiság, a bizalom, az elkötelezettség, az értékekkel való azonosulás, a márkahűség. A kutatások ismert mérési modellek tesztelésével igyekeznek rávilágítani a modellek általánosíthatóságának korlátaira.
A TÉMÁBAN MEGJELENT PUBLIKÁCIÓK:
Hetesi E. (2011): Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon? Vezetéstudomány, XLII.évf., 1.szám, 31-40.o.
Hetesi, E. (2014): The Effects of Recession on B2B Loyalty. JOURNAL OF MARKETING DEVELOPMENT AND COMPETITIVENESS 8 : 2 pp. 26-38. , 13 p.
Hetesi E. – Vilmányi M. (2012): A dinamikus kapcsolati képességek és a lojalitás szerepe a szervezetközi kapcsolatokban. Competitio, XI. évf., 2. szám, 76-93.o.
Hetesi, E. ; Révész, B.: (2012) Az információs technológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésben? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT : 2 pp. 41-67. , 27 p.
A TÉMÁBAN MEGJELENT PUBLIKÁCIÓK:
Hetesi E. (2011): Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon? Vezetéstudomány, XLII.évf., 1.szám, 31-40.o.
Hetesi, E. (2014): The Effects of Recession on B2B Loyalty. JOURNAL OF MARKETING DEVELOPMENT AND COMPETITIVENESS 8 : 2 pp. 26-38. , 13 p.
Hetesi E. – Vilmányi M. (2012): A dinamikus kapcsolati képességek és a lojalitás szerepe a szervezetközi kapcsolatokban. Competitio, XI. évf., 2. szám, 76-93.o.
Hetesi, E. ; Révész, B.: (2012) Az információs technológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésben? INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT : 2 pp. 41-67. , 27 p.
felvehető hallgatók száma
1 fő
helyszín
Szegedi Tudományegyetem Doktori Intézet
jelentkezési határidő
2023-05-15

