Országos Doktori Tanács

Témakiírások

Stratégiai Kreativitás – design és kreatív módszertanok fejlesztése

alapadatok
témakiírás címe
Stratégiai Kreativitás – design és kreatív módszertanok fejlesztése
témakiíró
tudományág
témakiírás leírása
A kutatás azt vizsgálja, hogyan alkalmazható a design és kreatív gondolkodás módszertanai a kreatív iparon kívül eső ágazatokban, mint például a közoktatás, egészségügy, versenyszféra, közigazgatás, sport területén a stratégiai fejlesztésben és innovációban. A kutatás a Design Thinking, Human Centered Design, Systemic Inventive Thinking és egyéb kreatív innovációs módszertanok elemzésén és adaptációján túl új, a közép-európai kulturális és gazdasági kontextusra specifikus módszertan kifejlesztését tűzi ki célul.
Mestermunkával kapcsolatos előzetes elképzelés:
Kreatív innovációs módszertan kifejlesztése, tesztelése és gyakorlatba ültetése.

A kutatás a MOME 2019-ben induló Innovációs Központjának Stratégiai Kreativitás kutatási programjához kapcsolódik, és külső szereplőkkel (lásd: Bay Zoltán Innovációs Központ, Tungsram) valósul meg.
felvehető hallgatók száma
2 fő
helyszín
Moholy-Nagy Művészeti Egyetem Campus, 1121 Budapest, Zugligeti út
jelentkezési határidő
2019-06-03