Országos Doktori Tanács

Témakiírások

A vásárlói (fogyasztói) döntések és az azokat befolyásoló tényezők modellszintű vizsgálata

alapadatok
témakiírás címe
A vásárlói (fogyasztói) döntések és az azokat befolyásoló tényezők modellszintű vizsgálata
témakiíró
témakiírás leírása
A téma felöleli (1) a vásárlói és fogyasztói magatartás témakörébe tartozó kutatásokat, (2) a kereskedelmi marketing és az ehhez szorosan kapcsolható kereskedelmi szolgáltatások marketing aktivitásainak fogyasztói oldalról történő elemzését, (3) a kultúrafogyasztási szokások vizsgálatát.
A témák feldolgozása (1) az elméleti modellek és megközelítések összehasonlító elemzésén, (2) az ezek alapján kialakított koncepciómodell felállításán, fejlesztésén és (3) ennek primer forrású validálásán keresztül történik. Az ehhez szükséges empirikus kutatások – a hallgató részéről - mind a kvalitatív, mind a kvantitatív adatfelvételi és adatelemzési eszközök, mind az ezt megalapozó módszertan biztos ismeretét feltételezik. A téma kiírásának (és hallgatói oldalról történő választásának) elsődleges célja a vásárlói és fogyasztói döntések tárgykörébe tartozó (eltérő orientációjú) modellek elméleti szintetizálása és empirikus kutatáson alapuló gyakorlati továbbfejlesztése.
felvehető hallgatók száma
1 fő
helyszín
Szent István Egyetem
jelentkezési határidő
2016-05-31