Országos Doktori Tanács

Profile page

Szűcs, Krisztián

personal data
name
Szűcs Krisztián

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-02-05

doctoral schools
institution name
doctoral school
period
2012-03-21 –
contacts
e-mail address
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2008
fokozatot kiadó intézmény neve
Pécsi Tudományegyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2018
címet kiadó intézmény neve
Pécsi Tudományegyetem
munkahelyek
2002 –

Pécsi Tudományegyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
marketing research segmentation of consumer markets omnichannel customer decisions
jelenlegi kutatásainak tudományága
business and management
közlemények
2021

Törőcsik Mária, Szűcs Krisztián: Fogyasztói magatartás

Akadémiai Kiadó

dokumentum típusa: Journal paper

nyelv: Hungarian

2020

Krisztián Szűcs, Erika Lázár, Péter Németh: Marketing Research 2.0

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK)

dokumentum típusa: Journal paper

nyelv: English

2020

Szűcs Krisztián, Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Simon Judit: Relationship between customer satisfaction and the recommendation and repurchase intention in online shopping environment

In: EMAC, European Marketing Academy (szerk.) Proceedings of the European Marketing Academy, 49th, (60908), European Marketing Academy (EMAC) (2020) A2020-64118

dokumentum típusa: Journal paper

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: English

2020

Ildikó Kemény, Judit Simon, Akos Nagy, Krisztian Szucs, Tamás Gyulavári: The Impact of Electronic Service Quality on Repurchase Intention: The Moderating Role of Product Type And Mode of Fulfilment

In: EMAC, European Marketing Academy (szerk.) Proceedings of the European Marketing Academy, 49th, (60908), European Marketing Academy (EMAC) (2020) A2020-64766

dokumentum típusa: Journal paper

nyelv: English

2019

Törőcsik Mária, Szűcs Krisztián: A hazai életstílus-kutatások történeti áttekintése

VEZETÉSTUDOMÁNY 50: (12) pp. 99-111.

dokumentum típusa: Journal paper

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: Hungarian

2019
2016

Szűcs Krisztián: Marketingkutatás 2.0

VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (4) pp. 67-70.

dokumentum típusa: Journal paper

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: Hungarian

2016

Kemény Ildikó, Simon Judit, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Measuring quality perception in electronic commerce

INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116: (9) pp. 1946-1966.

dokumentum típusa: Journal paper

független idéző közlemények száma: 25

nyelv: English