Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Csernoch, Mária

személyes adatok
név
Csernoch Mária

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-03-26

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2012-02-16 –
 
intézmény neve
időszak
2013-05-21 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2006
fokozatot kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
munkahelyek
2009 –

Debreceni Egyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
Számítógéppel támogatott szövegfeldolgozás Informatika didaktika Számítógéppel segített oktatás
jelenlegi kutatásainak tudományága
nyelvtudományok, informatikai tudományok
közlemények
2025

Máté Domicián, Kiss Judit T., Csernoch Mária: Cognitive biases in user experience and spreadsheet programming

EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES Online first: pp. 1-31.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2025

Csernoch Mária: Lean digital education to resolve the paradox of the illusion of digital prosperity

JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE 10: (2) 100676

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2024

Csernoch Mária, Nagy Tímea, Nagy Keve, Csernoch Júlia, Hannusch Carolin: Human-centered digital sustainability: handling enumerated lists in digital texts

IEEE ACCESS 12: pp. 30544-30561.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2024

Csernoch Mária, Hannusch Carolin, Biró Piroska: Modification of Erroneous and Correct Digital Texts

ENTROPY 26: (12) 1015

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2023

Nagy Keve, Csernoch Maria: Pre-testing erroneous text-based documents: Logging end-user activities

FRONTIERS IN EDUCATION 7: pp. 1-11.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Sebestyén Katalin, Csapó Gábor, Csernoch Mária, Aradi Bernadett: Error Recognition Model: High-mathability End-user Text Management

ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 19: (1) pp. 151-170.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

2021

Csapó Gábor, Sebestyén Katalin, Csernoch Mária, Abari Kálmán: Case study: Developing long-term knowledge with Sprego

EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES 26: (1) pp. 965-982.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2021

Csernoch Maria, Biro Piroska, Math Janos: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting

IEEE ACCESS 9: (-) pp. 153943-153959.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2020

Csapó Gábor, Csernoch Mária, Abari Kálmán: Sprego: case study on the effectiveness of teaching spreadsheet management with schema construction

EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES 25: (3) pp. 1585-1605.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 8

nyelv: angol