Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Kopp, Erika

személyes adatok
név
Kopp Erika
születési év
1967

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-05-05

doktori iskolák
doktori iskola
időszak
2012-01-03 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Doktori Iskola Tanácsa
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2006
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2017
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
1996 –
kutatás
kutatási terület
Reformpedagógia, alternatív pedagógia, iskolafejlesztés, pedagógusképzés. Református oktatásügy, képzési programfejlesztés.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
közlemények
2025
2023

Kopp Erika, Kálmán Orsolya: Teacher Education in Hungary: Between Autonomy and Control

In: Menter, Ian; Sablić, Marija; Valeeva, Roza A.; Kowalczuk-Walędziak, Marta (szerk.) The Palgrave Handbook of Teacher Education in Central and Eastern Europe, Palgrave Macmillan (2023) pp. 53-81.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

2022

Kopp Erika, Pesti Csilla: Organizational Learning and Resilience in Hungarian Schools During COVID-19 Distance Education – Study of two cases

EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 2022: (dec 05) pp. 1-20.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2021

Chrappán Magdolna, Kopp Erika, Pesti Csilla: Initial teacher education in Hungary: issues, policies, practices

EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4: (1) pp. 49-74.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 7

nyelv: angol

2020

Kopp Erika: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása az oktatási rendszer szintjén

NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 62-82.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2018

Pesti Csilla, Győri János, Kopp Erika: Student Teachers as Future Researchers: How do Hungarian and Austrian Initial Teacher Education Systems Address the issue of Teachers as Researchers?

CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 8: (3) pp. 35-57.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 32

nyelv: angol

2015

Rapos Nóra, Kopp Erika, Czető Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György, Tókos Katalin, Seresné Busi Etelka: Javaslat az osztatlan tanárképzés gyakorlati rendszerének átgondolására és a jelenlegi gyakorlatok alapelveinek és funkcióinak meghatározására

In: Rapos, Nóra; Kopp, Erika (szerk.) A tanárképzés megújítása - 2015, ELTE Eötvös Kiadó (2015) pp. 215-282.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 13

nyelv: magyar

2013

Kopp Erika: Tanulásközpontú programfejlesztés

FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (2) pp. 39-56.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 22

nyelv: angol

2005

Kopp Erika: Református középiskolák identitása

EDUCATIO 14: (3) pp. 554-572.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 17

nyelv: magyar