Személyi adatlap
Kopp, Erika
Doktori Iskola Tanácsa
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
| Hamarsha Mohammad Manal | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Jenei-Forray Norma Mária | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Juhász Lili | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) | |
| Kiss Anikó | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Megyeri Flora | 2028-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Phyo Ye Shwe | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Almási Annamária | 2025-06-26 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Kozhabergenova Aigerim | 2021-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Muzafarova Taisia | 2020-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Németh Silvia | 2012-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Pongor-Juhász Anna Orsolya | 2023-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Saed Amin | 2022-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Tafese Mestawot Beyene | 2025-06-26 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
DISCOVER SUSTAINABILITY 6: (1) 51
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Kopp Erika, Kálmán Orsolya: Teacher Education in Hungary: Between Autonomy and Control
In: Menter, Ian; Sablić, Marija; Valeeva, Roza A.; Kowalczuk-Walędziak, Marta (szerk.) The Palgrave Handbook of Teacher Education in Central and Eastern Europe, Palgrave Macmillan (2023) pp. 53-81.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION 2022: (dec 05) pp. 1-20.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
EASTERN EUROPEAN JOURNAL OF TRANSNATIONAL RELATIONS 4: (1) pp. 49-74.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
Kopp Erika: A pedagógusok folyamatos szakmai fejlődése és tanulása az oktatási rendszer szintjén
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 8: (1) pp. 62-82.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL 8: (3) pp. 35-57.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: angol
Rapos Nóra, Kopp Erika, Czető Krisztina, Kálmán Orsolya, Mészáros György, Tókos Katalin, Seresné Busi Etelka: Javaslat az osztatlan tanárképzés gyakorlati rendszerének átgondolására és a jelenlegi gyakorlatok alapelveinek és funkcióinak meghatározására
In: Rapos, Nóra; Kopp, Erika (szerk.) A tanárképzés megújítása - 2015, ELTE Eötvös Kiadó (2015) pp. 215-282.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
Kopp Erika: Tanulásközpontú programfejlesztés
FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 7: (2) pp. 39-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 22
nyelv: angol
Kopp Erika: Református középiskolák identitása
EDUCATIO 14: (3) pp. 554-572.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar

