Személyi adatlap
Márkus, Eszter
| Léka István | 2027-08-01 | Szociológia Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Somorjai Ágnes | 2026-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Szabó-Szemenyei Eszter | 2025-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Szilvássy-Rajczi Bernadett | 2028-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Biró Rita Zsófia | 2024-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Tóth Adrienn Anita | 2023-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
MÁLTAI TANULMÁNYOK: A MAGYAR MÁLTAI SZERETETSZOLGÁLAT TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 6: (4) pp. 103–120
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 51: (4) pp. 325–342
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Léka István, Márkus Eszter: A “respite care”, azaz az időszakos gondozás bemutatása
In: Koncz István, Szova Ilona: Húsz éve az európai Magyarország tudományos megújulása és a fiatal kutatók szolgálatában (2022) pp. 240–252
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: magyar
Márkus Eszter: Korai fejlesztő és speciális pedagógiai módszerek életkori és fogyatékosságspecifikus bontásban
In: Vekerdy-Nagy Zsuzsanna: A gyermekrehabilitáció sajátosságai (2019) pp. 243–264
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Márkus Eszter: Szomatopedagógia
In: Vekerdy-Nagy Zsuzsanna: A gyermekrehabilitáció sajátosságai (2019) pp. 304–310
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Márkus Eszter: Az értelmi fejlettség alacsony szintjén lévő, vagy súlyosan-halmozottan fogyatékos gyermekek számára ajánlható vizsgálati és fejlesztő eljárások
In: Zsoldos Márta: (Gyógy)pedagógiai diagnosztika és tanácsadás (2006) pp. 204–212
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Márkus Eszter: Különleges élethelyzetű, súlyosan-halmozottan sérült emberek pedagógiai kísérése
In: Gordosné Szabó A: Gyógyító pedagógia (2004) pp. 271–293
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Márkus Eszter: A súlyos-halmozott fogyatékosság meghatározásának problémái nevelési és szociális szempontból
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 31: (3) pp. 176–182
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
Márkus Eszter (Szerkesztő): IME Ismerkedés – Megértés – Együttlét
287 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: magyar
Márkus Eszter: Képességfejlesztő eszközök a súlyosan és halmozottan sérült mozgásfogyatékos gyermekek gyógypedagógiai nevelésében
106 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar

