Személyi adatlap
Tóth, Péter
| Hegyesi Dóra | 2026-08-01 | Földtudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 21: (8) pp. 169-188.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Tóth Peter, Pogatsnik Monika: Advancement of inductive reasoning of engineering students
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 13: (1) pp. 86-106.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
PEDAGOGIKA-PEDAGOGY 95: (9) pp. 1167-1183.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 33: (11) pp. 3-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Tóth Péter, Horváth Kinga: Pedagogue students’ opinions on ideal teacher interaction
INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 22: (2) pp. 72-92.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Tóth Péter, Pogátsnik Monika: A mérnökhallgatók induktív gondolkodása
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (10) pp. 38-57.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
ACTA POLYTECHNICA 18: (5) pp. 107-129.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
Péter Tóth, Kinga Horváth, György Juhász: Examination of teacher students' inductive thinking ability
AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 10: (2) pp. 138-145.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Péter Tóth: The Role of Individual Differences in Learning
ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (4) pp. 183-197.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 34
nyelv: angol
Peter Toth: Learning Strategies and Styles in Vocational Education
ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 9: (3) pp. 195-216.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 71
nyelv: angol

