Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Tóth, Péter

személyes adatok
név
Tóth Péter

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-03-06

doktori iskolák
időszak
2011-09-07 –
 
intézmény neve
időszak
2015-12-07 –
 
időszak
2022-05-30 –
 
időszak
2022-10-03 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2005
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2012
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
kutatás
kutatási terület
Problémamegoldó kompetencia fejlesztése; Tanulási problémák; Vizuális képességek mérése; Elektronikus tananyagok minősítésének módszerei; Szakképzés-pedagógia; Biztonságtechnika humán aspektusai
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok, pszichológiai tudományok
közlemények
2024

Pogátsnik Monika, Tóth Péter, Horváth Kinga: The Development of Engineering Students' Analogical Reasoning

ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 21: (8) pp. 169-188.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2023

Tóth Peter, Pogatsnik Monika: Advancement of inductive reasoning of engineering students

HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 13: (1) pp. 86-106.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 10

nyelv: angol

2023

Pogátsnik Monika, Tóth Péter, Horváth Kinga: Műszaki egyetemisták analógiás gondolkodásának fejlettsége

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 33: (11) pp. 3-19.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2022

Tóth Péter, Horváth Kinga: Pedagogue students’ opinions on ideal teacher interaction

INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 22: (2) pp. 72-92.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2021

Tóth Péter, Pogátsnik Monika: A mérnökhallgatók induktív gondolkodása

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (10) pp. 38-57.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2021

Tóth Péter, Horváth Kinga, Kéri Katalin: Development Level of Engineering Students’ Inductive Thinking

ACTA POLYTECHNICA 18: (5) pp. 107-129.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2020

Péter Tóth, Kinga Horváth, György Juhász: Examination of teacher students' inductive thinking ability

AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 10: (2) pp. 138-145.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2014

Péter Tóth: The Role of Individual Differences in Learning

ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 11: (4) pp. 183-197.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 34

nyelv: angol

2012

Peter Toth: Learning Strategies and Styles in Vocational Education

ACTA POLYTECHNICA HUNGARICA 9: (3) pp. 195-216.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 71

nyelv: angol