Személyi adatlap
Pajtókné Tari, Ilona
Doktori Iskola Tanácsa
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
| Lóczi Tamás | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Egervári Júlia | 2025-01-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
Sütő László, Pajtókné Tari Ilona: Földrajztanári portfóliók értékelésének tanulságai az Eszterházy Károly Katolikus Egyetemen
In: Kókai, Sándor; Csüllög, Gábor (szerk.) Táj, társadalom, kultúra, Nyíregyházi Egyetem Turizmus és Földrajztudományi Intézet; MTA Társadalomföldrajzi Tudományos Bizottság Történeti Földrajzi Albizottsága (2024) pp. 494-504.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Pajtókné Tari Ilona: Pro scientiis et artibus - 250 év múltán a szándék megvalósult
In: Nagy, Andor (szerk.) Nagy elődök nyomában, Líceum Kiadó (2023) pp. 147-161.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Wumaier Mikelayi, Mika János, Pajtókné Tari Ilona: A klímaváltozással kapcsolatos ismeretek felmérése és alakítása egyetemi hallgatók körében
In: Mező, Ferenc (szerk.) Tanulás és társadalom, Magyar Tudományos Akadémia Miskolci Akadémiai Bizottsága Pszichológiai Szakbizottsága (2022) pp. 187-193.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Pajtókné Tari Ilona, Szűts Zoltán: Az okoseszközök célnak megfelelő használata a köznevelésben az EKKE modellje alapján
In: Kónyáné, Tóth Mária; Molnár, Csaba (szerk.) Oktatás a fenntartható fejlődésért – Hogyan tovább?, Suliszerviz Pedagógiai Intézet (2022) pp. 227-231.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
SUSTAINABILITY 13: (4) 2080
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol
EKE Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
HUNGARIAN GEOGRAPHICAL BULLETIN (2009-) 63: (1) pp. 17-27.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
Pajtókné Tari Ilona, Vida József, Murányi Zoltán, Pénzesné Kónya Erika, Mika János: Moments of School Subjects Promoted by Climate Change
In: Mészáros, Gy; Falus, I. (szerk.) Responsibility, Challenge and Support in Teachers' Life-Long professional Development. ATEE 2010 Annual Conference Proceedings, Association for Teacher Education in Europe (ATEE) (2011) pp. 49-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
PHYSICS AND CHEMISTRY OF THE EARTH (2002-) 35: (1-2) pp. 11-18.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
Pajtókné Tari Ilona: Digitális tudástárak földrajzi tartalmú oldalainak értékelése a földrajztanítás szemszögéből I.
FÖLDRAJZI KÖZLEMÉNYEK 132: (1) pp. 63-69.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar

