Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Szabó, Zoltán

személyes adatok
név
Szabó Zoltán

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-04-22

doktori iskolák
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2007
fokozatot kiadó intézmény neve
Szent István Egyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2013
címet kiadó intézmény neve
Szent István Egyetem
munkahelyek
2021 –

Soproni Egyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
Fogyasztói magatartás, Marketing stratégia, Turisztikai marketing, Régió- és településmarketing, Bormarketing
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok, közgazdaságtudományok
doktori képzés
közlemények
2023

Papp-Váry Árpád, Pacsi Diána, Szabó Zoltán: Sustainable Aspects of Startups among Generation Z—Motivations and Uncertainties among Students in Higher Educations

SUSTAINABILITY 15: (21) 22 p.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 28

nyelv: angol

2022

Arjana Kadiu, Albana Demi, Szabó Zoltán: A BALANCED DEVELOPMENT OF ECONOMIC PROCESSES, ENVIRONMENT PROTECTION, AND HUMAN WELLBEING

JOURNAL OF INTERNATIONAL SCIENTIFIC PUBLICATION: ECONOMY AND BUSINESS 16: pp. 407–418

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Papp-Váry Á, Szabó Z, Pacsi Diána: Az innováció marketingkommunikációja a Z-generáció körében

In: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai (2022) pp. 336–345

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2022

Harsányi Dávid, Totth Gedeon, Szabó Zoltán, Brávácz Ibolya: Hazai kis- és középvállalkozások weboldalainak vizsgálata egy újszerű értékelési rendszer használatával

VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (8-9) pp. 152–165

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: magyar

2022

Totth Gedeon, Brávácz Ibolya, Harsányi Dávid, Pacsi Diána, Szabó Zoltán: Kihívások a hazai KKV szektor döntéshozatalában – Fókuszban az online kommunikációs megjelenés

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 56: (2) pp. 3–12

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 9

nyelv: magyar

2014

Gergely Szolnoki, Dimitri Taits, Carsten Hoffmann, Ruth Ludwig, Liz Thach, Rebecca Dolan, Steve Goodman, Cullen Habel, Sharon Forbes, Nicola Marinelli, Damien Wilson, Antonia Mantonakis, Philip Zawada, Zoltan Szabo, Ildiko Csak, Caroline Ritchie, Su Birch, Siobhan Thompson: A cross-cultural comparison of social media usage in the wine business

In: Szolnoki Gergely: Academy of Wine Business Research 8th International Conference (2014) 14 p.

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 10

nyelv: angol

2014

Szabó Zoltán, Komáromi-Gergely Anikó, Széles Zsuzsanna: The Role of Event Marketing in Case of the Buda Castle Wine Festival

In: Szolnoki Gergely: Academy of Wine Business Research 8th International Conference (2014) pp. 883–894

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2011

Szabó Zoltán: A bor disztribúciós csatornáinak marketing szempontú értékelése

147 p.

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: magyar, angol

2011

Szabó Zoltán, Komáromi-Gergely Anikó, Szabó Zoltán (Szerkesztő), Komáromi-Gegely Anikó (Szerkesztő): Turisztikai és vendéglátó marketing - Esettanulmány Budavári Borfesztivál

180 p.

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 7

nyelv: magyar

2006

Szabó Zoltán, Széles Zsuzsanna: Analysing Wine Buying Behaviour in Hungarian Hypermarkets

In: : 26th Conference of the International Association of Agricultural Economists (2006) pp. 1–16

dokumentum típusa: Egyéb konferenciaközlemény

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol