Személyi adatlap
Szabó, Zoltán
SUSTAINABILITY 15: (21) 22 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 28
nyelv: angol
Arjana Kadiu, Albana Demi, Szabó Zoltán: A BALANCED DEVELOPMENT OF ECONOMIC PROCESSES, ENVIRONMENT PROTECTION, AND HUMAN WELLBEING
JOURNAL OF INTERNATIONAL SCIENTIFIC PUBLICATION: ECONOMY AND BUSINESS 16: pp. 407–418
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Papp-Váry Á, Szabó Z, Pacsi Diána: Az innováció marketingkommunikációja a Z-generáció körében
In: Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin: TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai (2022) pp. 336–345
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (8-9) pp. 152–165
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 56: (2) pp. 3–12
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
Gergely Szolnoki, Dimitri Taits, Carsten Hoffmann, Ruth Ludwig, Liz Thach, Rebecca Dolan, Steve Goodman, Cullen Habel, Sharon Forbes, Nicola Marinelli, Damien Wilson, Antonia Mantonakis, Philip Zawada, Zoltan Szabo, Ildiko Csak, Caroline Ritchie, Su Birch, Siobhan Thompson: A cross-cultural comparison of social media usage in the wine business
In: Szolnoki Gergely: Academy of Wine Business Research 8th International Conference (2014) 14 p.
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
Szabó Zoltán, Komáromi-Gergely Anikó, Széles Zsuzsanna: The Role of Event Marketing in Case of the Buda Castle Wine Festival
In: Szolnoki Gergely: Academy of Wine Business Research 8th International Conference (2014) pp. 883–894
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
Szabó Zoltán: A bor disztribúciós csatornáinak marketing szempontú értékelése
147 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar, angol
Szabó Zoltán, Komáromi-Gergely Anikó, Szabó Zoltán (Szerkesztő), Komáromi-Gegely Anikó (Szerkesztő): Turisztikai és vendéglátó marketing - Esettanulmány Budavári Borfesztivál
180 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: magyar
Szabó Zoltán, Széles Zsuzsanna: Analysing Wine Buying Behaviour in Hungarian Hypermarkets
In: : 26th Conference of the International Association of Agricultural Economists (2006) pp. 1–16
dokumentum típusa: Egyéb konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol

