Személyi adatlap
Molnár, Edit Katalin
Doktori Iskola Tanácsa
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
Molnár Edit Katalin: A tanári tervezés tanulásának kezdeti lépései
In: Szerk.: Zsolnai Anikó, Szerk.: Kasik László A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése: XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia: Program és absztraktkötet. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Bizottság, 2016. p. 318. 1 p.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Molnár Edit Katalin: A tanári tervezés tanulásának és tanításának vizsgálata
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65: (11-12) pp. 92-106.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Molnár Edit Katalin, Nagy Zsuzsanna: Anyanyelvi készségek és képességek
In: Szerk.: Csapó Benő Mérlegen a magyar iskola. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 191-240.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
D Molnár Éva, Molnár Edit Katalin, Józsa Krisztián: Az olvasásvizsgálatok eredményei
In: Szerk.: Csapó Benő Mérlegen a magyar iskola. Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 2012. pp. 17-81.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar
Molnár Edit Katalin: Az írásbeli szövegalkotás funkciója és hatékonysága magyar egyetemista diákok dolgozatainak szövegeiben
ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2: (1)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
Molnár Edit Katalin: Olvasási képesség és iskolai tanulás
In: Szerk.: Józsa Krisztián Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése. Budapest: Dinasztia, 2006. pp. 43-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
Molnár Edit Katalin: Az írásbeli szövegalkotás
In: Szerk.: Csapó B Az iskolai műveltség. Budapest: Osiris Kiadó, 2002. pp. 193-216. (Osiris tankönyvek)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: magyar
Molnár Edit Katalin: A fogalmazási képesség fejlődésének mérése
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 10: (8) pp. 49-59.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 24
nyelv: magyar

