Személyi adatlap
Mika, János
| Szűcs Boglárka Barbara | 2025-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Fülöp Andrea | 2015-01-01 | Pszichológiai Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Apró Anna | 2024 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Rázsi András | 2022 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Buránszkiné Sallai Márta | 2018 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Bartók Blanka | 2013 | Földtudományok Doktori Iskola (DE) (50%) |
| Horváth Szilvia | 2003 | |
| Wantuchné Dobi Ildikó | 2003 |
Mika János: A meteorológia szerepe az ENSZ fenntartható fejlődési céljai (2016-2030) megvalósításában
In: BODÁNÉ, KENDROVICS RITA (szerk.) Hazai és külföldi modellek a projektoktatásban : Tudomány és fenntarthatóság, Óbudai Egyetem (2024) pp. 93-102.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
CLIMATE 10: (11) p. 165.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
In: Cirella, Giuseppe T. (szerk.) Human Settlements, Springer Singapore (2022) pp. 179-195.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
In: Pénzesné Kónya, Erika ✉; Haigh, Martin; Krecek, Josef (szerk.) Environmental sustainability education for a changing world, Springer International Publishing (2021) pp. 19-36.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
ATMOSPHERE 12: (8) pp. 1071-1088.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Mika János: Az éghajlatváltozásról 12 fejezetben
GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 2019/1: pp. 5-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
CURRENT OPINION IN ENVIRONMENTAL SUSTAINABILITY 30: pp. 151-159.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 52
nyelv: angol
JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 2017/4: pp. 43-61.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Mika János, Farkas Andrea: On synergies and conflicts between the Sustainable Development Goals (2016-2030) and renewable energy sources for education of and by sustainability
PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY 75: (2) pp. 182-193.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Mika János: Meteorological Extremes and Their Changes: Phenomenology and Empirical Aproaches.
CLIMATIC CHANGE 121: (1) pp. 15-26.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol

