Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Veres, Zoltán

személyes adatok
név
Veres Zoltán

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2024-07-05

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2014-01-16 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Tudományági Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
Pannon Egyetem
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola

elérhetőségek
fokozatok
tudományos fokozat
CSc
fokozat megszerzésének éve
1996
fokozatot kiadó intézmény neve
Magyar Tudományos Akadémia
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2005
címet kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
munkahelyek
2014 –

Pannon Egyetem

egyetemi tanár

kutatás
kutatási terület
- szolgáltatásmarketing - b2b marketing - projekt marketing - technológiatranszfer - fogyasztói elégedettségkutatás - minőségmenedzsment - preferenciakutatás
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok
közlemények
2023

Kovács Ildikó, Liska Fanny, Veres Zoltán: Motivational Drivers behind the Consumption of Dietary Supplements by Leisure-Time Athletes

FOODS 12: (16) p. 3044.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2023

Fehér Katalin, Veres Zoltán: Trends, risks and potential cooperations in the AI development market: expectations of the Hungarian investors and developers in an international context

INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIOLOGY AND SOCIAL POLICY 43: (1/2) pp. 107-125.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Florina Pînzaru, Alina Mihaela Dima, Alexandra Zbuchea, Zoltan Veres: Adopting Sustainability and Digital Transformation in Business: A Multifaceted Approach in the Context of the Just Transition

AMFITEATRU ECONOMIC 24: (59) pp. 28-45.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 14

nyelv: angol

2021

Veres Zoltán: A szolgáltatásmarketing alapkönyve (bővített kiadás)

Akadémiai Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2021

Zoltán Veres, Katalin Varga-Toldi: ERIP: Service Quality Model of Management Consulting Projects

JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 36: (7) pp. 1090-1102.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2018

Veres Zoltán, Tarján Tamás: Szekvenciális fogyasztói termékválasztás döntési kontinuuma

KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 65: (5) pp. 525-550.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2012

Veres Zoltán: Uncertainty-reducing project-competences as organizational capabilities

THE IMP JOURNAL 6: (2) pp. 154-166.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2009

Veres Zoltán: Competence-based risk perception in the project business

JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 24: (3-4) pp. 237-244.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

1998

Mandják Tibor, Veres Zoltán: The D-U-C model and the strategies of project marketing process

In: Halinen-Kaila, Aino; Nummela, Nina (szerk.) The 14th IMP Conference, (1998) pp. 471-490.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 82

nyelv: angol