Személyi adatlap
Veres, Zoltán
Tudományági Habilitációs Bizottság és Doktori Tanács
Pannon Egyetem
Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola
FOODS 12: (16) p. 3044.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Fehér Katalin, Veres Zoltán: Trends, risks and potential cooperations in the AI development market: expectations of the Hungarian investors and developers in an international context
INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIOLOGY AND SOCIAL POLICY 43: (1/2) pp. 107-125.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
AMFITEATRU ECONOMIC 24: (59) pp. 28-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: angol
Veres Zoltán: A szolgáltatásmarketing alapkönyve (bővített kiadás)
Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Zoltán Veres, Katalin Varga-Toldi: ERIP: Service Quality Model of Management Consulting Projects
JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 36: (7) pp. 1090-1102.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
SZIGMA 49: (3-4) pp. 117-137.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Veres Zoltán, Tarján Tamás: Szekvenciális fogyasztói termékválasztás döntési kontinuuma
KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 65: (5) pp. 525-550.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Veres Zoltán: Uncertainty-reducing project-competences as organizational capabilities
THE IMP JOURNAL 6: (2) pp. 154-166.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Veres Zoltán: Competence-based risk perception in the project business
JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING 24: (3-4) pp. 237-244.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
Mandják Tibor, Veres Zoltán: The D-U-C model and the strategies of project marketing process
In: Halinen-Kaila, Aino; Nummela, Nina (szerk.) The 14th IMP Conference, (1998) pp. 471-490.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 82
nyelv: angol

