Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Csapó, Benő

személyes adatok
név
Csapó Benő
fokozatok
tudományos fokozat
CSc
fokozat megszerzésének éve
1985
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Magyar Tudományos Akadémia
címek
tudományos cím
DSc
cím megszerzésének éve
2002
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Magyar Tudományos Akadémia
munkahelyek
1976 –

Szegedi Tudományegyetem

professzor emeritus

kutatás
kutatási terület
Kognitív fejlődés. A fejlődés longitudinális követése. A képességek fejlődése és fejlesztése. Tudáskoncepciók, a tudás szerveződése. Pedagógiai értékelés, mérés, tesztelmélet, elszámoltathatóság.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
abszolutóriumot szerzett hallgatók
közlemények
2020

Habók Anita, Magyar Andrea, Németh Mária B., Csapó Benő: Motivation and self-related beliefs as predictors of academic achievement in reading and mathematics: Structural equation models of longitudinal data

INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH 103: 101634

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 17

nyelv: angol

2019

Soeharto Soeharto, B. Csapó, E. Sarimanah, F. I. Dewi, T. Sabri: A Review of Students’ Common Misconceptions in Science and Their Diagnostic Assessment Tools

Jurnal Pendidikan IPA Indonesia 8: (2) pp. 247-266.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 74

nyelv: angol

2019

Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár: Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 10: 1522

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 43

nyelv: angol

2018

Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: The efficacy and development of students' problem-solving strategies during compulsory schooling: Logfile analyses

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 302

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 18

nyelv: angol

2012

Benő Csapó, John Ainley, Randy E. Bennett, Thibaud Latour, Nancy Law: Technological Issues for Computer-Based Assessment

In: Griffin, P; McGaw, B; Care, E (szerk.) Assessment and teaching of 21st century skills, Springer-Verlag London Ltd (2012) pp. 143-230.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 125

nyelv: angol

2003

Csapó Benő: A képességek fejlődése és iskolai fejlesztése

Akadémiai Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 155

nyelv: magyar

2000

Csapó B: A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései

MAGYAR PEDAGÓGIA 100: (3) pp. 343-366.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 138

nyelv: magyar

1998

Flanagan CA, Bowes JM, Jonsson B, Csapo B, Sheblanova E: Ties that bind: Correlates of adolescents' civic commitments in seven countries

JOURNAL OF SOCIAL ISSUES 54: (3) pp. 457-475.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 406

nyelv: angol

1992

Csapó B: Kognitív pedagógia

Akadémiai Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 176

nyelv: magyar