Személyi adatlap
Tóth, Zoltán
| Daru Katalin | 2016-08-01 | Humán Tudományok Doktori Iskola (DE) (50%) |
| Kapitány János Sándor | 2015-08-01 | Kémiai Tudományok Doktori Iskola (DE) |
| Kluknavszky Ágnes | 2010-08-01 | Kémiai Tudományok Doktori Iskola (DE) |
| Labancz Imre | 2017-08-01 | Humán Tudományok Doktori Iskola (DE) (50%) |
| Sójáné Gajdos Gabriella | 2016-08-01 | Kémiai Tudományok Doktori Iskola (DE) |
| Szabó Bence Farkas | 2023-08-01 | Kémiai Tudományok Doktori Iskola (DE) |
Szalay Luca, Füzesi István, Borbás Réka, Tóth Zoltán: Development of experimental design skills - the final results of a longitudinal study
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 22: (2) pp. 46-53.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 22: (4) pp. 1054-1073.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Szalay Luca, Tóth Zoltán, Kiss Edina: A kutatásalapú kémiatanítás tanulása
MAGYAR TUDOMÁNY 181: (8) pp. 1032-1037.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Tóth Zoltán: A Mazur-féle „Peer Instruction” (társtanítás) módszer kipróbálása kémiatanár-szakos hallgatók körében
KÖZÉPISKOLAI KÉMIAI LAPOK : A MAGYAR KÉMIKUSOK EGYESŰLETE GYŐRI CSOPORTJÁNAK IDŐSZAKOS FOLYÓIRATA A KÖZÉPISKOLAI TANULÓK RÉSZÉRE 47: (5) pp. 352-364.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Szalay L., Tóth Z., Kiss E.: Introducing students to experimental design skills
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 21: (1) pp. 331-356.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Szalay L, Tóth Z: An inquiry-based approach of traditional ‘step-by-step’experiments
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 17e: pp. 923-961.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 14: (1) pp. 105-116.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 21
nyelv: angol
Tóth Zoltán: Alkalmazott tudástérelmélet
Gondolat Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 8: (3) pp. 327-336.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: angol
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE 8: (4) pp. 376-389.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol

