Személyi adatlap
Papp, Gabriella
| Ardai Evelyn Anamária | 2024-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Kármán Bianka | 2022-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Rékasi Nikolett | 2022-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 51: (3) pp. 229-244.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Tamás Katalin, Papp Gabriella: Inclusive kindergarten education
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 10: (3) pp. 23-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
JOURNAL OF APPLIED RESEARCH IN INTELLECTUAL DISABILITIES 35: (3) pp. 641-654.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: angol
FOGYATÉKOSSÁG ÉS TÁRSADALOM (2020 Special Issue) pp. 39-58.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Vissi Tímea, Feketéné Szabó Éva, Papp Gabriella: Tanuláshoz szükséges készségek mérése DIFER programcsomaggal cerebrális parézissel élő gyermekek körében iskolába lépéskor
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 48: (1-2) pp. 113-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Papp Gabriella: Speciális oktatási lehetőségek gyermekkorban
In: Vekerdy-Nagy, Zsuzsanna (szerk.) A gyermekrehabilitáció sajátosságai, Medicina Könyvkiadó (2019) pp. 541-549.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 26: (5) pp. 17-24.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
Papp Gabriella, Perlusz Andrea, Schiffer Csilla, Szekeres Ágta, Takács István: Két út van előttem...?
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA 40: (2) pp. 170-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: magyar
Papp Gabriella: Historische und aktuelle Entwicklungen in der Ausbildung von Sonderpädagogen in Ungarn, unter besonderer Berücksichtigung von Ba- und MA-Strukturen
In: Sieglind, Ellger-Rüttgardt; Grit, Wachtel (szerk.) Pädagogische Professionalität und Behinderung, W. Kohlhammer Verlag (2010) pp. 175-183.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: német
Papp Gabriella: A tanulásban akadályozott gyermekek a többségi általános iskolában
Comenius Bt.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: magyar

