Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Kenesei, Zsófia

személyes adatok
név
Kenesei Zsófia

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-01-23

doktori iskolák
intézmény neve
doktori iskola
időszak
2007-11-01 –
 
intézmény neve
időszak
2020-10-14 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Doktori Iskola Tanácsa
Budapesti Corvinus Egyetem
Gazdálkodástani Doktori Iskola

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2000
fokozatot kiadó intézmény neve
Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
címet kiadó intézmény neve
Budapesti Corvinus Egyetem
munkahelyek
1996 –

Budapesti Corvinus Egyetem

egyetemi tanár

kutatás
kutatási terület
Szolgáltatásmarketing, szolgáltatásinnovációk, technológia-elfogadás, önkiszolgáló technológiák, mesterséges intelligencia alapú vevőkiszolgálás
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok
közlemények
2022

Kökény László, Kenesei Zsófia, Neszveda Gábor: Impact of COVID-19 on different business models of European airlines

CURRENT ISSUES IN TOURISM 25: (3) pp. 458-474.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2022

Gelei Andrea, Kenesei Zsófia: Leveraging the potential of a technologically heterogeneous suppliers – a dynamic approach

JOURNAL OF MANUFACTURING TECHNOLOGY MANAGEMENT Early Access

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2021

Cserdi Zsofia, Kenesei Zsofia: Attitudes to forced adoption of new technologies in public transportation services

RESEARCH IN TRANSPORTATION BUSINESS AND MANAGEMENT 41: 100611

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2020

Kenesei Zsofia, Bali Zsofia: Overcompensation as a service recovery strategy: the financial aspect of customers’ extra effort

SERVICE BUSINESS 14: (2) pp. 187-216.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2017

Kenesei Zsófia: A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben

STATISZTIKAI SZEMLE 95: (1) pp. 29-50.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2017

Kenesei Zsófia, Stier Zsófia: Managing communication and cultural barriers in intercultural service encounters: Strategies from both sides of the counter

JOURNAL OF VACATION MARKETING: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR THE TOURISM AND HOSPITALITY INDUSTRIES 23: (4) pp. 307-321.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 17

nyelv: angol

2017

Kenesei Zsófia, Seprődi Patrícia: Service experience design, avagy a szolgáltatások tervezésének új kihívásai

VEZETÉSTUDOMÁNY 48: (2) pp. 53-66.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 9

nyelv: magyar

2014

Kenesei Zsófia, Kolos Krisztina: Szolgáltatásmarketing és -menedzsment <Átd. kiad.>

Alinea Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 13

nyelv: magyar

2003

Kenesei Z, Todd S: The use of price in the purchase decision

JOURNAL OF EMPIRICAL GENERALISATIONS IN MARKETING SCIENCE 8: pp. 1-22.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 46

nyelv: angol