Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Horváth, Dóra

személyes adatok
név
Horváth Dóra

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-08-01

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2007-11-01 –
 
intézmény neve
időszak
2020-10-14 –
 
intézmény neve
időszak
2020-10-14 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2002
fokozatot kiadó intézmény neve
Budapesti Közgadaságtud ás Államigazgatási Egyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2015
címet kiadó intézmény neve
Budapesti Corvinus Egyetem
munkahelyek
1996 –

Budapesti Corvinus Egyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
A designkommunikáció társalmi és gazdasági kérdései Termékdesign és termékinnováció Kvalitatív projektív kutatási megközelítések Ember és mesterséges intelligencia kapcsolata
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok, média-és kommunikációs tudományok
közlemények
2018

Cosovan Attila, Horváth Dóra, Mitev Ariel: A designkommunikáció antropológiai megközelítése

REPLIKA (106-107) pp. 233-245.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2017

Horváth Dóra, Mitev Ariel: Bagoly mondja ... (?) Mondja bagoly! Fórumkommentek állatmetaforákon keresztüli befogadói értelmezése és értékelése

MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (Különszám) pp. 49-62.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2016

Cosovan Attila, Horváth Dóra: Emóció-Ráció: Tervezés-Vezetés: Designkommunikáció

VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (3) pp. 36-45.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: magyar

2016

Mitev Ariel, Horváth Dóra: Internetes mémek a fogyasztók képtárában: Egy kiállítás mémei

JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (2) pp. 21-35.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2016

Horváth Dóra, Mitev Ariel: Internet Memes: The Meteorites of the Online World. Spontaneous Online Content with Corporate Relevance

In: De Pelsmacker, Patrick (szerk.) Advertising in New Formats and Media: Current Research and Implications for Marketers, Emerald Group Publishing Ltd. (2016) pp. 243-262.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2015

Horváth Dóra, Mitev Ariel: Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv

Alinea Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 86

nyelv: magyar

2014

Horváth Dóra, Mitev Ariel, Bauer András: Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis

VEZETÉSTUDOMÁNY 45: (2) pp. 46-55.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2012

Horváth Dóra, Csordás Tamás, Nyirő Nóra: Re-written by machine and new technology

PARTICIPATIONS: JOURNAL OF AUDIENCE & RECEPTION STUDIES 9: (2) pp. 526-557.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2011

Nyirő Nóra, Csordás Tamás, Horváth Dóra: Competing by participation – A winning marketing tool

CM: CASOPIS ZA UPRAVLJANJE KOMUNICIRANJEM / COMMUNICATION MANAGEMENT QUARTERLY 4: ((21) Special Issue: Interrogating audiences: Theoretical horizons of participation) pp. 111-140.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 15

nyelv: angol

2002

Horváth Dóra, Sajtos László: How Do Mobiles Communicate? The Role of Product Design in Product Related Consumer Responses

ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH 29: (1) pp. 237-238.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 12

nyelv: angol