Személyi adatlap
Horváth, Dóra
| Bátor Adrienn | 2029-08-31 | Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE) (50%) |
| Bollók Máté Bence | 2026-08-01 | Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE) (50%) |
| Esküdt Judit | 2027-08-01 | Szociológia és Kommunikációtudomány Doktori Iskola (BCE) (50%) |
| Szász Veronika Sára | 2025-08-01 | Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE) (50%) |
| Bencze Máté | 2023-08-01 | Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE) (50%) |
| Merkl Márta | 2023-08-01 | Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE) (50%) |
| Namaz Lachin | 2022-08-01 | Gazdálkodástani Doktori Iskola (BCE) (50%) |
Cosovan Attila, Horváth Dóra, Mitev Ariel: A designkommunikáció antropológiai megközelítése
REPLIKA (106-107) pp. 233-245.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Horváth Dóra, Mitev Ariel: Bagoly mondja ... (?) Mondja bagoly! Fórumkommentek állatmetaforákon keresztüli befogadói értelmezése és értékelése
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (Különszám) pp. 49-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Cosovan Attila, Horváth Dóra: Emóció-Ráció: Tervezés-Vezetés: Designkommunikáció
VEZETÉSTUDOMÁNY 47: (3) pp. 36-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
Mitev Ariel, Horváth Dóra: Internetes mémek a fogyasztók képtárában: Egy kiállítás mémei
JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA (2) pp. 21-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Horváth Dóra, Mitev Ariel: Internet Memes: The Meteorites of the Online World. Spontaneous Online Content with Corporate Relevance
In: De Pelsmacker, Patrick (szerk.) Advertising in New Formats and Media: Current Research and Implications for Marketers, Emerald Group Publishing Ltd. (2016) pp. 243-262.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Horváth Dóra, Mitev Ariel: Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv
Alinea Kiadó
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 86
nyelv: magyar
Horváth Dóra, Mitev Ariel, Bauer András: Winning Media Strategies in the Time of the Economic Crisis
VEZETÉSTUDOMÁNY 45: (2) pp. 46-55.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
Horváth Dóra, Csordás Tamás, Nyirő Nóra: Re-written by machine and new technology
PARTICIPATIONS: JOURNAL OF AUDIENCE & RECEPTION STUDIES 9: (2) pp. 526-557.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Nyirő Nóra, Csordás Tamás, Horváth Dóra: Competing by participation – A winning marketing tool
CM: CASOPIS ZA UPRAVLJANJE KOMUNICIRANJEM / COMMUNICATION MANAGEMENT QUARTERLY 4: ((21) Special Issue: Interrogating audiences: Theoretical horizons of participation) pp. 111-140.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
Horváth Dóra, Sajtos László: How Do Mobiles Communicate? The Role of Product Design in Product Related Consumer Responses
ADVANCES IN CONSUMER RESEARCH 29: (1) pp. 237-238.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 12
nyelv: angol

