Személyi adatlap
Gergely, György
egyetemi tanár
MTA Pszichológiai Kutatóintézet
tudományos tanácsadó
INFANCY 19: (6) pp. 543-557.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Egyed K, Király I, Gergely Gy: Communicating Shared Knowledge in Infancy
PSYCHOLOGICAL SCIENCE 24: (7) pp. 1348-1353.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
Csibra G, Gergely G: Teleological understanding of actions
In: Szerk.: Banaji MR, Szerk.: Gelman SA Navigating the Social World: What Infants, Chidren, and Other Species Can Teach Us. Oxford: Oxford University Press, 2013. pp. 38-43.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
DEVELOPMENTAL PSYCHOLOGY 47: (6) pp. 1499-1503.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
Csibra G, Gergely G: Natural pedagogy as evolutionary adaptation
PHILOSOPHICAL TRANSACTIONS OF THE ROYAL SOCIETY B-BIOLOGICAL SCIENCES 366: (1567) pp. 1149-1157.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
SCIENCE 325: (5945) pp. 1269-1272.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 64
nyelv: angol
Csibra G, Gergely G: Natural pedagogy
TRENDS IN COGNITIVE SCIENCES 13: (4) pp. 148-153.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 107
nyelv: angol
SCIENCE 321: (5897) pp. 1831-1834.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 62
nyelv: angol
Gergely G, Csibra G: Teleological reasoning in infancy
TRENDS IN COGNITIVE SCIENCES 7: (7) pp. 287-292.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 349
nyelv: angol
Gergely G, Bekkering H, Király I: Rational imitation in preverbal infants
NATURE 415: (6873) p. 755.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 488
nyelv: angol

