Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Zsolnai, Anikó

személyes adatok
név
Zsolnai Anikó

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-01-10

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2007-11-01 –
 
intézmény neve
időszak
2012-02-16 –
 
doktori iskola
Neveléstudományi Doktori Iskola (vezető) (törzstag)
időszak
2017-03-13 –
 
időszak
2019-05-13 –
testületi tagságok
elnök

Tudományági Habilitációs Bizottság
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

elnök

Doktori Iskola Tanácsa
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

elnök

Tudományági Habilitációs Bizottság
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Pszichológiai Doktori Iskola

szavazati jogú belső tag

Tudományági Doktori Tanács
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

szavazati jogú belső tag

Tudományági Doktori Tanács
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Pszichológiai Doktori Iskola

szavazati jogú külső tag

Tudományági Habilitációs Bizottság
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

szavazati jogú külső tag

Bölcsészettudományi Doktori Tanács
Szegedi Tudományegyetem
Történelemtudományi Doktori Iskola
Szegedi Tudományegyetem
Nyelvtudományi Doktori Iskola
Szegedi Tudományegyetem
Irodalom- és Kultúratudományi Doktori Iskola
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
Szegedi Tudományegyetem
Filozófia Doktori Iskola
Szegedi Tudományegyetem

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
1998
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
JATE BTK
címek
tudományos cím
DSc
cím megszerzésének éve
2020
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Magyar Tudományos Akadémia
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2008
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
munkahelyek
2017 –
kutatás
kutatási terület
A szociális és az érzelmi kompetencia fejlődése óvodás korban. A szociális készségek fejlesztése kisiskolás korban. A kötődések szerepe a szociális kompetencia fejlődésében.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
közlemények
2022

Zsolnai Aniko, Kasik László: Coping strategies in Hungarian school-age children

INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION 14: (2) pp. 88-92.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Zsolnai Anikó: Kötődés, iskolai és pedagógiai kötődés

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (11) pp. 142-149.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2021

Zsolnai Anikó, Szabó Lilla: Attachment aware schools and teachers

PASTORAL CARE IN EDUCATION 39: (4) pp. 312-328.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2021

Do Thi Dung, Zsolnai Anikó: Teachers' social and emotional competence: A new approach of teacher education in Vietnam

HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 12: (2) pp. 131-144.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2020

Józsa Krisztián, D. Molnár Éva, Zsolnai Anikó: Az iskola affektív és szociális jelenségvilágának kutatása

MAGYAR TUDOMÁNY 181: (1) pp. 47-55.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 16

nyelv: magyar

2015

Zsolnai Anikó, Kasik László, Braunitzer Gábor: Coping strategies at the ages 8, 10 and 12

EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 35: (1) pp. 73-92.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 14

nyelv: angol

2015

Zsolnai Anikó, Lesznyák Márta: Pluralism and values in education in Hungary - changes between 1990 and 2012

JOURNAL OF BELIEFS & VALUES-STUDIES IN RELIGION & EDUCATION 36: (2) pp. 142-155.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

2013

Zsolnai Anikó: A szociális fejlődés segítése

Gondolat Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 20

nyelv: magyar

2002

Zsolnai Anikó, Józsa Krisztián: A szociális készségek kritériumorientált fejlesztésének lehetőségei

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 12: (4) pp. 12-20.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 64

nyelv: magyar

2002

Zsolnai A: Relationship between children's social competence, learning motivation and school achievement

EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 22: (3) pp. 317-329.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 129

nyelv: angol