Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Lanszki, Anita

személyes adatok
név
Lanszki Anita

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-11-05

doktori iskolák
időszak
2021-11-02 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2018
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
EKE
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2024
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
2001 –

Magyar Táncművészeti Egyetem

egyetemi docens

kutatás
kutatási terület
Digitális technológiával támogatott tanítás és tanulás Digitális történetmesélés Multimédia, web 2.0 és interaktivitás a nevelési-oktatási folyamatokban Művészetalapú részvételi akciókutatás
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori képzés
közlemények
2023

Lanszki Anita, Tongori Ágota, Papp-Danka Adrienn: Dance-Related Research In Tertiary Education

TÁNC ÉS NEVELÉS / DANCE AND EDUCATION 4: (2) pp. 29–53

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2022

Lanszki Anita: Digitális média és történetmesélés a felsőoktatásban

230 p.

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2022

Lanszki Anita: Digital media and storytelling in higher education

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2022

Lanszki Anita: Using of Digital Storytelling in the Teaching of History

HISTORIA SCHOLASTICA 8: (1) pp. 169–200

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

2021

Lanszki Anita, Kunos Nóra: The use of digital storytelling to address school-related burnout among 10-11 grade students

REVISTA DE STIINTELE EDUCATIEI / JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES 22: (1) pp. 3–17

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 9

nyelv: angol

2020

Papp-Danka Adrienn, Lanszki Anita: Distance Learning at the Hungarian Dance Academy during the COVID-19 pandemic

TÁNC ÉS NEVELÉS / DANCE AND EDUCATION 1: (1) pp. 59–79

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 7

nyelv: angol

2020

Lanszki Anita, Faragó Boglárka: Tanító- és tanárszakos hallgatók elképzelései IKT-eszközök használatáról az oktatásban

OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 7: (1) pp. 30–46

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2020

Zimányi Gabriella, Lanszki Anita: The Influence of Social Media on Hip-Hop Dancers and their Classes

TÁNC ÉS NEVELÉS / DANCE AND EDUCATION 1: (1) pp. 97–112

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2019

Lanszki Anita: Tanulói kreativitás fejlesztése digitális történetmesélés segítségével

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (4-5) pp. 71–85

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: magyar

2017

Lanszki Anita, Papp-Danka Adrienn: Digitális történetmesélés alkalmazása természettudományos témájú tantárgyi tartalmak feldolgozásában

NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ(2) pp. 26–44

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 11

nyelv: magyar

2017

Lanszki Anita (Szerkesztő): Digitális történetmesélés a nevelési-oktatási folyamatban

335 p.

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 13

nyelv: magyar

2016

Lanszki Anita: Digitális történetmesélés és tanulói tartalom(re)konstrukció

ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 66: (3-4) pp. 82–88

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 19

nyelv: magyar

2015

Lanszki Anita: A tanulói aktivitás szerepe a digitális történetmesélésben

In: Lévai Dóra, Papp-Danka Adrienn: Interaktív oktatásinformatika (2015) pp. 79–92

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 9

nyelv: magyar