Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Stavans, Anat

személyes adatok
név
Stavans Anat

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-12-01

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2020-06-09 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
1990
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
University of Pittsburgh
munkahelyek
2021 –

Pannon Egyetem

egyetemi tanár

2020 –

Pannon Egyetem

egyetemi tanár

kutatás
kutatási terület
Többnyelvűség, Kódváltás, Nyelv- és műveltségfejlesztés, Oktatásnyelvészet
jelenlegi kutatásainak tudományága
nyelvtudományok
közlemények
2025

Stavans Anat, Ehrlich Sara Zadunaisky: Evaluating text quality: Teachers’ perceptions about pupils’ writing

STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION 85:

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2021

Stavans A., Wigglesworth G.: A comparison of book-reading interaction between Israeli and Australian mother-child dyads: a developmental view

JOURNAL OF PRAGMATICS preprint:

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

Stavans Anat, Ashkenazi Maya: Heritage language maintenance and management across three generations: the case of Spanish-speakers in Israel

INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUAL EDUCATION AND BILINGUALISM 25: (3) pp. 963–983

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 10

nyelv: angol

2017

Stavans Anat, Webman Shafran Ronit: The pragmatics of requests and refusals in multilingual settings

INTERNATIONAL JOURNAL OF MULTILINGUALISM 15: (2) pp. 149–168

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2015

Stavans Anat, Hoffmann Charlotte: Multilingualism

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 17

nyelv: angol

2014

Dewaele Jean-Marc, Stavans Anat: The effect of immigration, acculturation and multicompetence on personality profiles of Israeli multilinguals

INTERNATIONAL JOURNAL OF BILINGUALISM 18: (3) pp. 203–221

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 63

nyelv: angol

2012

Stavans Anat: Language policy and literacy practices in the family: the case of Ethiopian parental narrative input

JOURNAL OF MULTILINGUAL AND MULTICULTURAL DEVELOPMENT 33: (1) pp. 13–33

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 22

nyelv: angol

2008

Stavans Anat, Goldzweig Gil: Parent-child-adult storytelling: Commonalities, differences and interrelations

NARRATIVE INQUIRY 18: (2) pp. 230–257

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol