Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Nagy, Ákos András

személyes adatok
név
Nagy Ákos András

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-04-23

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2020-02-11 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2016
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2025
címet kiadó intézmény neve
Pécsi Tudományegyetem
munkahelyek
2011 –

Pécsi Tudományegyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
omnichannel vásárlói magatartás, ügyfélértékelés, online szájreklám, virtuális turizmus, strukturális egyenletek modellezése
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok, média-és kommunikációs tudományok
közlemények
2024

Nagy Akos, Kemeny Ildiko, Szucs Krisztian: Channel preferences

MANAGEMENT AND MARKETING 19: (4) pp. 667-691.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2024

Pham Thi Van Anh, Ákos Nagy, Ngo Minh Trung: The influence of perceived risk on purchase intention in e-commerce – Systematic review and Research agenda

INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 48: (4) e13067

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2023

Pham Thi Van Anh, Ákos Nagy, Trung Minh Ngo, Duc Minh Ngo: A cross-culture analysis of risk perception and purchase intention in Vietnamese and Hungarian e-commerce

ASIAN JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 13: (3) pp. 112-137.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2022

Nagy Ákos, Németh Péter, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián: Webrooming és showrooming Magyarországon

VEZETÉSTUDOMÁNY 53: (7) pp. 79-93.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2021

Nagy Ákos András, Hornyák Miklós, Fűrész Diána Ivett, Erdős Sándor: Úton a körforgásos gazdaság felé

KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 68: (10) pp. 1109-1129.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: magyar

2020

Nagy Ákos, Guld Ádám, Kehl Dániel, Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária: Miért nem vonzó a lassú, mikor vágyunk rá? Életstílus csoportok kutatása szemiotikai megközelítéssel

JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA 9: (4) pp. 79-94.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2019
2016

Kemény Ildikó, Simon Judit, Nagy Ákos, Szűcs Krisztián: Measuring quality perception in electronic commerce

INDUSTRIAL MANAGEMENT & DATA SYSTEMS 116: (9) pp. 1946-1966.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 46

nyelv: angol