Személyi adatlap
Jakopánecz, Eszter
| Pál Eszter | 2017-08-01 | Gazdálkodástani Doktori Iskola (PTE) (50%) |
In: Intelligens szakosodás stratégiai megvalósulása a Pécsi Tudományegyetemen - absztaktok, Pécsi Tudományegyetem (2022) Poszter_EFOP_generaciok_kultura_20220315
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 55: (1. klsz EMOK) pp. 19-30.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Jakopánecz Eszter: A magyar fiatalok borfogyasztási szokásai
BORÁSZATI FÜZETEK 30: (1) pp. 40-44.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
In: Csapó, János; Csóka, László (szerk.) Kreativitás, változás, reziliencia. III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (2020) pp. 230-242.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Jakopánecz Eszter, Gerdesics Viktória, Putzer Petra, Lányi Beatrix, Pavluska Valéria, Törőcsik Mária: Cultural Consumption Patterns Among Lifestyle Groups in Hungary
INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH / INTERDISZIPLINARE MANAGEMENTFORSCHUNG 15: pp. 727-744.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 51: (3) pp. 18-32.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
Jakopánecz Eszter: A marketing elszámoltathatóságának problémája
VEZETÉSTUDOMÁNY 46: (5) pp. 45-54.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Jakopánecz Eszter: Élelmiszer-vásárlási tudatosság és fogyasztói ellenállásra való hajlandóság
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
MARKETING ÉS MENEDZSMENT 48: (klnsz.) pp. 89-101.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar

