Személyi adatlap
Báró, Emőke
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2024, PhD
Báró Emőke, Kovács Zoltán, Kónya Eszter: Students recalling favourite math experience: How does problem- based approach promote mathematical engagement?
In: Drijvers, P.; Csapodi, C.; Palmér, H.; Gosztonyi, K.; Kónya, E. (szerk.) Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13), Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Hungarian Academy of Sciences (2024) pp. 1400-1407.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Báró E.: Exploring students’ algebraic thinking through problem-posing activities
In: I., Papadopoulos; N., Patsiala (szerk.) Proceedings of the 22nd conference on Problem Solving in Mathematics Education, Aristotle University of Thessaloniki (2023) pp. 165-178.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
EDUCATION SCIENCES 13: (2) 151
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
Báró Emőke: Observing critical thinking during online pair work
In: Maj-Tatsis, Bozena; Tatsis, Konstantinos (szerk.) Critical Thinking Practices in Mathematics Education and Beyond, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego (2022) pp. 128-136.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
In: Jeremy, Hodgen; Eirini, Geraniou; Giorgio, Bolondi; Federica, Ferretti (szerk.) Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 12), Feb 2022, Bozen-Bolzano, Italy, European Society for Research in Mathematics Education (ERME); Free University of Bozen-Bolzano (2022) pp. 1311-1319.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Emőke Báró: Teaching strategies for developing critical thinking skills
In: Bożena, Maj-Tatsis; Konstantinos, Tatsis (szerk.) Critical thinking in mathematics: perspectives and challenges, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego (2021) pp. 17-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Báró Emőke: Mapping students’ motivation in a problem oriented mathematics classroom
TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 18: (3) pp. 111-121.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol

