Személyi adatlap
Sitku, Krisztina
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2024, PhD
Sitku Krisztina: Managing the societal dimension of university functions
In: Kattein-Pornói, Rita; Tóth, Péter; Kanczné, Nagy Katalin (szerk.) Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA); Debreceni Egyetemi Kiadó (2023)
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Sitku Krisztina, Ursin Jani: Public to private
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 13: (1) pp. 1-6.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Sitku Krisztina: Egy tanuló közösséget formáló eszköz
In: Kattein-Pornói, R; Mrázik, J; Pogátsnik, M (szerk.) Tanuló társadalom : Oktatáskutatás járvány idején, Debreceni Egyetemi Kiadó; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2022) pp. 426-436.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Sitku Krisztina: The third mission of Central-Eastern European regional universities
ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE COMMUNICATIO 9: (1) pp. 111-124.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Sitku Krisztina: City and university for local social sustainability
In: Fodorné, Tóth Krisztina (szerk.) TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI, MELLearN Egyesület (2021) pp. 235-249.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Sitku Krisztina: Egyetemi harmadik misszió - társadalmi innováció - szolgálati tanulás
In: Juhász, Erika; Kozma, Tamás; Tóth, Péter (szerk.) Társadalmi innováció és tanulás a digitális korban, Debreceni Egyetemi Kiadó; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2021) pp. 417-428.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Sitku Krisztina: Service learning
In: Julianna, Boros; Tamás, Kozma; Edina, Márkus (szerk.) Community Building and Social Innovation, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) (2021) pp. 48-66.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
JOURNAL OF HIGHER EDUCATION THEORY AND PRACTICE 21: (1) pp. 54-63.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
CIVIL SZEMLE 17: (3) pp. 5-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (8) pp. 17-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar

