Személyi adatlap
Mester, Dolli
| Boros Nikolett | 2027-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Király Krisztina | 2028-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
| Roszik Dóra | 2025-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) |
Mester Dolli, Csordás Georgina, Dorner László: A kiégés és megküzdés vizsgálata a pszichológiai alapszükségletek és a munka értelmessége tükrében kisgyermeknevelők és tanítók körében
In: Bocsi, Veronika; Csók, Cintia (szerk.) XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2024) pp. 362-362.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
In: Hanák, Zsuzsanna (szerk.) „Kezdő lépések a tudományos karrier felé”. STEM pályaorientációs e-kiadvány, Líceum Kiadó (2024) pp. 115-132.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Csordás Georgina, Dorner László, Mester Dolli: Examining the background factors of burnout among teachers: focusing on basic psychological needs and meaningfulness of work
In: Abstract booklet, (2024) p. 94.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Mester Dolli, Dorner László, Csordás Georgina: A kiégés háttértényezőinek vizsgálata kisgyermeknevelők és óvodapedagógusok körében
In: Molnár-Kovács, Zsófia; Andl, Helga; Steklács, János (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Neveléstudományi Intézet (2023) pp. 181-191.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Mester Dolli, Csordás Georgina, Dorner László: A pszichológiai alapszükségletek, a kiégés, az énhatékonyság és a munka értelmessége észlelt összefüggéseinek empirikus vizsgálata pedagógusok körében
In: Steklács, János; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Neveléstudományi Intézet (2022) p. 437.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli: A világ interdiszciplináris megközelítésben 3.
Debreceni Egyetem
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: Angol, Magyar
OPUS ET EDUCATIO: MUNKA ÉS NEVELÉS 4: (1) 186/268
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Mester Dolli: Gamifikáció, játékalapú tanulásszervezés az oktatásban
In: Hülber, László (szerk.) A digitális oktatási kultúra módszertana, Eszterházy Károly Egyetem (2017) pp. 85-126.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 197-225.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
Mester Dolli: Hogyan tervezik a fiatalok a jövőjüket a családi szocializáció tükrében?
In: Puskás-Vajda, Zsuzsa; Bán, Judit; Lisznyai, Sándor (szerk.) Kapcsolataink (védő)hálójában, Felsőoktatási Tanácsadás Egyesület (FETA) (2013) pp. 9-26.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar

