Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Mester, Dolli

személyes adatok
név
Mester Dolli

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-04-03

doktori iskolák
időszak
2019-05-24 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2013
fokozatot kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
munkahelyek
2000 –
kutatás
kutatási terület
önszabályozó tanulás, tanulási stratégiák
jelenlegi kutatásainak tudományága
pszichológiai tudományok
doktori képzés
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
közlemények
2024

Mester Dolli, Csordás Georgina, Dorner László: A kiégés és megküzdés vizsgálata a pszichológiai alapszükségletek és a munka értelmessége tükrében kisgyermeknevelők és tanítók körében

In: Bocsi, Veronika; Csók, Cintia (szerk.) XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet (2024) pp. 362-362.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2024

Mester Dolli, Magyar István: A STEM-tantárgyak tanulmányi eredményeinek jelentősége a továbbtanulásban

In: Hanák, Zsuzsanna (szerk.) „Kezdő lépések a tudományos karrier felé”. STEM pályaorientációs e-kiadvány, Líceum Kiadó (2024) pp. 115-132.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2024

Csordás Georgina, Dorner László, Mester Dolli: Examining the background factors of burnout among teachers: focusing on basic psychological needs and meaningfulness of work

In: Abstract booklet, (2024) p. 94.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2023

Mester Dolli, Dorner László, Csordás Georgina: A kiégés háttértényezőinek vizsgálata kisgyermeknevelők és óvodapedagógusok körében

In: Molnár-Kovács, Zsófia; Andl, Helga; Steklács, János (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Neveléstudományi Intézet (2023) pp. 181-191.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2022

Mester Dolli, Csordás Georgina, Dorner László: A pszichológiai alapszükségletek, a kiégés, az énhatékonyság és a munka értelmessége észlelt összefüggéseinek empirikus vizsgálata pedagógusok körében

In: Steklács, János; Molnár-Kovács, Zsófia (szerk.) 21. századi képességek, írásbeliség, esélyegyenlőség, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Neveléstudományi Intézet (2022) p. 437.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2018

Mező Ferenc, Mező Katalin, Mándy Zsuzsanna, Mester Dolli: A világ interdiszciplináris megközelítésben 3.

Debreceni Egyetem

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: Angol, Magyar

2017

Mester Dolli: Gamifikáció, játékalapú tanulásszervezés az oktatásban

In: Hülber, László (szerk.) A digitális oktatási kultúra módszertana, Eszterházy Károly Egyetem (2017) pp. 85-126.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2013

Mester Dolli: Hogyan tervezik a fiatalok a jövőjüket a családi szocializáció tükrében?

In: Puskás-Vajda, Zsuzsa; Bán, Judit; Lisznyai, Sándor (szerk.) Kapcsolataink (védő)hálójában, Felsőoktatási Tanácsadás Egyesület (FETA) (2013) pp. 9-26.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: magyar