Személyi adatlap
Medovarszki, István
| Ribarics Lívia | 2028-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (EKKE) (50%) |
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2024, PhD
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 75.: (5-6.) pp. 80–96
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Medovarszki István: A kritikus kognitív készségek fejlettségének vizsgálata első osztályos tanulók körében
ACTA UNIVERSITATIS DE CAROLO ESZTERHÁZY NOMINATAE: SECTIO PAEDAGOGICA 45: pp. 99–122
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Medovarszki István: A szociális készségek szerepe a kooperatív szemléletű, kollaborációra építő csoportmunkában
In: Medovarszki István: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2022 - Pedagógiai és szakmódszertani tanulmányok az iskola világából (2023) pp. 85–100
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: magyar
: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2022 - Pedagógiai és szakmódszertani tanulmányok az iskola világából
dokumentum típusa: Könyv
nyelv: magyar
Medovarszki István: Egy modern didaktika megalapozása felé – A hatékony csoportos tanulás ötpilléres komplex modellje
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 72: (9-10) pp. 116–128
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
Medovarszki István: A finn oktatási rendszer sajátosságai a tanári professzió szemszögéből
In: Medovarszki István: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2021 - Pedagógiai, neveléstudományi és szakmódszertani tanulmányok (2021) pp. 215–223
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
242 p.
dokumentum típusa: Könyv
nyelv: magyar
Medovarszki István: A csoportmunkát támogató tanulási környezet reformpedagógiai szemszögből
In: Medovarszki István: Tantárgy-pedagógiai kaleidoszkóp: 2020 - Tanulmányok a csoportos tanulásszervezés sajátos gyakorlatairól (2020) pp. 9–16
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: magyar
Medovarszki István: Freinet nyomán az informális csoportorientált foglalkoztató térben
In: Karlovitz János Tibor, Torgyik Judit: Reflexiók néhány magyarországi pedagógia-releváns kontextusra (2020) pp. 81–90
dokumentum típusa: Könyvrészlet
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
Medovarszki István: Lebutítás vagy disszemináció?
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 70: (7-8) pp. 76–90
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 10
nyelv: magyar

