Személyi adatlap
Arató, Ferenc
Arató Ferenc, Szerpák Tünde: A jó tanuló félrevezetése
AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 5: (1-4) pp. 83-99.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Arató Ferenc: A neveléstudományok gyermekképéről pedagógusoknak
AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 5: (1-4) pp. 5-39.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Arató Ferenc: A négydimenziós értékelés néhány gyakorlati aspektusa
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 68: (11-12) pp. 23-45.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Takács Bálint, Bigazzi Sára, Arató Ferenc, Serdült Sára: How Movements Are Mediated
CONTENTION: THE MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF SOCIAL PROTEST 6: (1) pp. 93-118.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Arató Ferenc: Az értékes gyermek – az értékelés negyedik dimenziója
AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 3: (1-4) pp. 5-29.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Arató Ferenc: A kizárás dekonstrukciója – az inkluzivitás poszt-strukturalista megközelítése
In: Arató, Ferenc; Varga, Aranka (szerk.) Befogadó egyetem, PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2015) pp. 43-60.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Arató Ferenc, Varga Aranka: Inclusive University
Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Arató Ferenc: Deconstruction of Education
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 4: (2) pp. 45-62.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
Arató Ferenc: Towards a Complex Model of Cooperative Learning
DA INVESTIGACAO AS PRATICA: ESTUDOS DE NATUREZA EDUCACIONAL 3: (1) pp. 57-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 11
nyelv: angol
Arató Ferenc: A kooperatív tanulásszervezés paradigmatikus jellege
In: Kozma, Tamás; Perjés, István (szerk.) Törekvések és lehetőségek a 21. század elején [X. Országos Neveléstudományi Konferencia], ELTE Eötvös Kiadó (2011) pp. 11-22.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar

