Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Arató, Ferenc

személyes adatok
név
Arató Ferenc
születési év
1970

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2021-05-19

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2018-11-09 –
elérhetőségek
e-mail-cím
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2012
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Pécsi Tudományegyetem
munkahelyek
2009 –

Pécsi Tudományegyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
Korszerű tanuláselméleti és gyakorlati megközelítések a XXI. században Az iskoláztatás rendszereinek kihívásai a XXI. században
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
közlemények
2020

Arató Ferenc, Szerpák Tünde: A jó tanuló félrevezetése

AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 5: (1-4) pp. 83-99.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2020

Arató Ferenc: A neveléstudományok gyermekképéről pedagógusoknak

AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 5: (1-4) pp. 5-39.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2018

Arató Ferenc: A négydimenziós értékelés néhány gyakorlati aspektusa

ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 68: (11-12) pp. 23-45.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2018

Takács Bálint, Bigazzi Sára, Arató Ferenc, Serdült Sára: How Movements Are Mediated

CONTENTION: THE MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF SOCIAL PROTEST 6: (1) pp. 93-118.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2017

Arató Ferenc: Az értékes gyermek – az értékelés negyedik dimenziója

AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 3: (1-4) pp. 5-29.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2015

Arató Ferenc: A kizárás dekonstrukciója – az inkluzivitás poszt-strukturalista megközelítése

In: Arató, Ferenc; Varga, Aranka (szerk.) Befogadó egyetem, PTE BTK Neveléstudományi Intézet (2015) pp. 43-60.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2015

Arató Ferenc, Varga Aranka: Inclusive University

Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2014

Arató Ferenc: Deconstruction of Education

HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) 4: (2) pp. 45-62.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2013

Arató Ferenc: Towards a Complex Model of Cooperative Learning

DA INVESTIGACAO AS PRATICA: ESTUDOS DE NATUREZA EDUCACIONAL 3: (1) pp. 57-79.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 11

nyelv: angol

2011

Arató Ferenc: A kooperatív tanulásszervezés paradigmatikus jellege

In: Kozma, Tamás; Perjés, István (szerk.) Törekvések és lehetőségek a 21. század elején [X. Országos Neveléstudományi Konferencia], ELTE Eötvös Kiadó (2011) pp. 11-22.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: magyar