Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Fekete, Imre

személyes adatok
név
Fekete Imre

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-11-11

doktori iskolák
időszak
2024-04-18 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2022
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
2022 –
kutatás
kutatási terület
Technológia az oktatásban, mesterséges intelligencia az oktatásban, szakmai fejlődés, angoltanár-képzés, tanárképzés.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok, nyelvtudományok
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
doktori tanulmányok
doktori iskola
státusz

fokozatot szerzett

Fokozatot szerzett: 2022, PhD

doktori iskola
státusz

Az adatbázisban nem található részletes információ a tanulmányokról.

közlemények
2024

Folmeg Marta, Fekete Imre, Koris Rita: Towards identifying the components of students' AI literacy: An exploratory study based on Hungarian higher education students' perceptions

JOURNAL OF UNIVERSITY TEACHING AND LEARNING PRACTICE 21: (06) pp. 1–16

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 28

nyelv: angol

2023

Fekete Imre, Divéki Rita: Redesigning higher education study skills courses

In: Gáspár Tamás: Foresight in research - Case studies on future issues and methods (2023) pp. 165–180

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2023

Fekete Imre: Technology in English teaching

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2022

Fekete Imre: Profiling Hungarian K12 teachers based on their techno-pedagogical skills: State of affairs and development possibilities amid COVID-19

JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 5: (2) pp. 111–124

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

2022

Fekete Imre, Divéki Rita: The Role of Continuous Professional Development Workshops in the Technological-Pedagogical Skills Development of Teacher Trainers

In: Swanson Pete, LeLoup Jean W.: Handbook of Research on Effective Online Language Teaching in a Disruptive Environment (2022) pp. 201–220

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2021

Fekete Imre: Information and Communications Technology (ICT) literacy of Hungarian English majors: A validation study

JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 4: (1) pp. 31–39

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 12

nyelv: angol

2021

Kaçar Işıl Günseli, Fekete Imre: Pedagogical Insights into Emergency Remote Teaching

In: Chen Julian: Emergency Remote Teaching and Beyond: Voices from World Language Teachers and Researchers (2021) pp. 435–457

dokumentum típusa: Könyvrészlet

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2020
2020

Fekete Imre: Information and communications technology use of Hungarian English majors: A large-scale questionnaire study

JOURNAL OF FOREIGN LANGUAGE EDUCATION AND TECHNOLOGY 5: (2) pp. 251–275

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2020

Fekete Imre: Learner behaviours in an integrated academic reading-into-writing task: An exploratory case study in the Hungarian university context

WORKING PAPERS IN LANGUAGE PEDAGOGY 14: (1) pp. 106–130

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol