Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Szenczi-Velkey, Beáta

személyes adatok
név
Szenczi-Velkey Beáta

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2024-07-18

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2018-10-15 –
 
időszak
2022-10-26 –
elérhetőségek
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2012
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
SZTE
munkahelyek
2011 –
kutatás
kutatási terület
Tanulási motiváció, olvasási motiváció, tanulásban akadályozott tanulók, sajátos nevelési igényű tanulók a rendszerszintű mérésekben
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori képzés
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
közlemények
2023
2022

Szenczi Beáta, Józsa Krisztián: Az énképet vizsgáló SDQ-I (Self-Description Questionnaire-I) kérdőív hazai adaptációja

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (5) pp. 76-95.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2020

Pei-Jung Wang, Su-Ying Huang, Linda Gilmore, Beáta Szenczi, Krisztián Józsa, Hua-Fang Liao, George A. Morgan: The DMQ in Children Developing Atypically and Comparisons with Those Developing Typically

In: Morgan, George A.; Liao, Hua-Fang; Józsa, Krisztián (szerk.) Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ), Szent István Egyetem (2020) pp. 159-185.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2019

Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai

In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2018

Szenczi Beáta, Kis Noémi, Józsa Krisztián: Academic self-concept and mastery motivation in students with learning disabilities

JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 26: (2) pp. 89-113.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 8

nyelv: angol

2017

Szenczi Beáta, Vígh Tibor, Szekeres Ágota, Zentai Gabriella: Integráltan tanuló SNI‐diákok szövegértés eredményei az adaptált Országos kompetenciamérésen

In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 142-169.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: magyar

2015

Józsa Krisztián, Kiss Renáta, Nyitrai Ágnes, Steklács János, Szenczi Beáta, Tóth Dénes: Az olvasás-szövegértés pszichológiai dimenziójának online diagnosztikus értékelése

In: Csapó, Benő; Steklács, János; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 33-103.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 9

nyelv: magyar

2015

Józsa Krisztián, Hricsovinyi Julianna, Szenczi Beáta: Számítógép-alapú Elsajátítási motiváció kérdőívek validitása és reliabilitása

In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 123-146.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 8

nyelv: magyar