Személyi adatlap
Szenczi-Velkey, Beáta
| Horváth Endre | 2024-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
SAGE OPEN 14: (2) pp. 1-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 32: (5) pp. 76-95.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: magyar
In: Morgan, George A.; Liao, Hua-Fang; Józsa, Krisztián (szerk.) Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ), Szent István Egyetem (2020) pp. 159-185.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: angol
Szenczi Beáta, Szekeres Ágota: Az intellektuális képességzavarok (tanulási akadályozottság és értelmi akadályozottság) evidenciaalapú oktatási és támogatási módszertanának alapjai
In: Győri, Miklós; Billédi, Katalin (szerk.) Atipikus diákok, segítő appok, tudományos evidenciák, ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar (2019) pp. 79-87.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH 26: (2) pp. 89-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
In: Zsolnai, Anikó; Kasik, László (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2016, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet (2017) pp. 142-169.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
In: Csapó, Benő; Steklács, János; Molnár, Gyöngyvér (szerk.) Az olvasás-szövegértés online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 33-103.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
Józsa Krisztián, Hricsovinyi Julianna, Szenczi Beáta: Számítógép-alapú Elsajátítási motiváció kérdőívek validitása és reliabilitása
In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 123-146.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 69: (1) pp. 181-204.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar

