Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Kovácsné dr. Nagy, Emese

személyes adatok
név
Kovácsné dr. Nagy Emese

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2021-07-12

doktori iskolák
időszak
2018-10-11 –
 
időszak
2022-01-31 –
elérhetőségek
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2007
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2016
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Eszterházy Károly Egyetem
munkahelyek
2021 –

Miskolci Egyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
A tudásban és szocializáltságban heterogén tanulócsoport kezelése, tanulók közötti státuszkezelés. Gyakorlatorinetált tanárképzés.
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
közlemények
2020

K. Nagy Emese: A New Strategy for Teacher Education in Hungary

US-CHINA EDUCATION REVIEW B 10: (3) pp. 93-110.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

K. Nagy Emese: Development of Low-status Roma Students in a Heterogeneous Group of Students in Terms of Knowledge and Socialization

OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT 2: (2) pp. 21-31.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020

K. Nagy Emese: Status Problem in Schools

In: Hideg, Gabriella; Simándi, Szilvia; Virág, Irén (szerk.) Prevenció, intervenció és kompenzáció, Debreceni Egyetemi Kiadó (2020) pp. 377-386.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2019

K. Nagy Emese: A roma tanulók iskolai sikerességének kérdései

MAGYAR TUDOMÁNY 180: (11) pp. 1638-1648.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2018

Szivák Judit, Rapos Nóra, K Nagy Emese, Révész László: A Komplex Alapprogram alapelvei

In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 25-35.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 20

nyelv: magyar

2018

Révész László, K Nagy Emese: A Komplex Alapprogram bemutatása

In: Révész, László; K, Nagy Emese; Falus, Iván (szerk.) A Komplex Alapprogram Koncepciója, EKE Líceum Kiadó (2018) pp. 11-20.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 42

nyelv: magyar

2015

K Nagy Emese: A Komplex Instrukciós Program, mint státuszkezelő eljárás

ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (5-6) p. 33.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 14

nyelv: magyar

2015

K Nagy Emese: KIP-könyv I-II.

Miskolci Egyetemi Kiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 50

nyelv: magyar

2012

K Nagy Emese: Több mint csoportmunka

Nemzeti Tankönyvkiadó

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 54

nyelv: magyar