Személyi adatlap
Illés, Éva
ny. egyetemi oktató
egyetemi oktató
| Al Madanat Kholoud | 2024-08-01 | Nyelvtudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Imai Ren | 2017-08-01 | Nyelvtudományi Doktori Iskola (ELTE) |
| Sándor Eszter | 2018-08-01 | Neveléstudományi Doktori Iskola (ELTE) (50%) |
| Wongso Adi Saputra | 2024-08-01 | Nyelvtudományi Doktori Iskola (ELTE) |
Illés Éva, Pawlak Miroslaw: Learner autonomy and motivation for English as an international language
In: Selvi Ali Fuad, Galloway Nicola: The Routledge Handbook of Teaching English as an International Language (2025) pp. 199–212
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: angol
181 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
Illés Éva: Individual differences revisited
In: Tankó Gyula, Wind Attila Miklós: DEAL 2022 (2022) pp. 141–161
dokumentum típusa: Könyvrészlet
nyelv: angol
Csizér Kata, Illés Éva: Helping to maximize learners' motivation for second language learning
Language Teaching Research Quarterly 19: pp. 19–31
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 23
nyelv: angol
Illés Éva: Understanding context in language use and teaching
150 p.
dokumentum típusa: Könyv
független idéző közlemények száma: 25
nyelv: angol
Illés Éva: A proposed theoretical model of adult language learner autonomy
JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 3: (2) pp. 41–48
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
Illés Éva: The Representation of Migration in the Hungarian Context
EURASIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS 5: (2) pp. 203–218
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
Illés Éva, Akcan Sumru: Bringing real-life language use into the EFL classroom
ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 71: (1) pp. 3–12
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 61
nyelv: angol
Illés Éva: Issues in ELF-aware teacher education
JOURNAL OF ENGLISH AS A LINGUA FRANCA 5: (1) pp. 135–145
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
Éva Illés: Learner autonomy revisited
ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 66: (4) pp. 505–513
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 134
nyelv: angol

