Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Illés, Éva

személyes adatok
név
Illés Éva

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-10-06

doktori iskolák
időszak
2009-02-11 –
 
időszak
2011-03-02 –
elérhetőségek
e-mail-cím
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2001
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
University of London Institute of Education
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2015
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
ELTE
munkahelyek
2024 –

Eötvös Loránd Tudományegyetem

ny. egyetemi oktató

2007 –
kutatás
kutatási terület
nyelvpedagógia; pragmatika; angol mint lingua franca; elméleti kutatás módszertana; tanárképzés
jelenlegi kutatásainak tudományága
nyelvtudományok
akkreditációs szempontból jelentős további információk
2005-2006 Language Issues (UK) szerkesztőbizottsági tag; 2006-2009 Language Issues társ-főszerkesztő; 2009-2010 Language Issues Főszerkesztő; 2009-2011 ELT Journal (UK) Editorial Panel tagja; 2012 ELT Journal Associate member of the Editorial Panel; 2007- WoPaLP (Working Papers in Language Pedagogy, Budapest) szerkesztőbizottsági tag; 2019 Eurasian Journal of Applied Linguistics (EJAL) 5/2. szám meghívott társszerkesztő; 2020-2021 EJAL Associate editor
közlemények
2025

Illés Éva, Pawlak Miroslaw: Learner autonomy and motivation for English as an international language

In: Selvi Ali Fuad, Galloway Nicola: The Routledge Handbook of Teaching English as an International Language (2025) pp. 199–212

dokumentum típusa: Könyvrészlet

nyelv: angol

2024

Illés Éva (Szerkesztő), Bayyurt Yasemin (Szerkesztő): English as a Lingua Franca in the Language Classroom

181 p.

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 6

nyelv: angol

2022

Illés Éva: Individual differences revisited

In: Tankó Gyula, Wind Attila Miklós: DEAL 2022 (2022) pp. 141–161

dokumentum típusa: Könyvrészlet

nyelv: angol

2020

Csizér Kata, Illés Éva: Helping to maximize learners' motivation for second language learning

Language Teaching Research Quarterly 19: pp. 19–31

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 23

nyelv: angol

2020

Illés Éva: Understanding context in language use and teaching

150 p.

dokumentum típusa: Könyv

független idéző közlemények száma: 25

nyelv: angol

2019

Illés Éva: A proposed theoretical model of adult language learner autonomy

JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 3: (2) pp. 41–48

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 7

nyelv: angol

2019

Illés Éva: The Representation of Migration in the Hungarian Context

EURASIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS 5: (2) pp. 203–218

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: angol

2017

Illés Éva, Akcan Sumru: Bringing real-life language use into the EFL classroom

ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 71: (1) pp. 3–12

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 61

nyelv: angol

2016

Illés Éva: Issues in ELF-aware teacher education

JOURNAL OF ENGLISH AS A LINGUA FRANCA 5: (1) pp. 135–145

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 15

nyelv: angol

2012

Éva Illés: Learner autonomy revisited

ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 66: (4) pp. 505–513

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 134

nyelv: angol