Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Futó, Judit

személyes adatok
név
Futó Judit

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2019-11-21

doktori iskolák
időszak
2018-03-07 –
elérhetőségek
e-mail-cím
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2010
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
munkahelyek
2015 –
kutatás
kutatási terület
Gyermekkori kognitív fejlődés, végrehajtó funkciók, neuropszichológia
jelenlegi kutatásainak tudományága
pszichológiai tudományok
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
abszolutóriumot szerzett hallgatók
közlemények
2019

Kassai Reka, Futo Judit, Demetrovics Zsolt, Takacs Zsofia K.: A meta-analysis of the experimental evidence on the near- and far-transfer effects among children’s executive function skills.

PSYCHOLOGICAL BULLETIN 145: (2) pp. 165-188.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2019

Miklós Martina, Futó Judit, Komáromy Dániel, Balázs Judit: Executive Function and Attention Performance in Children with ADHD

INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH 16: (20) 3822

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2019

Martina Miklós, Judit Futó, Judit Balázs: How Do Parents See?

Psychology and Behavioral Science 10: (5) 555797

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2017

Miklós M, Futó J, Balázs J: A fizikai aktivitás és a végrehajtó funkciók kapcsolata figyelemhiányos/hiperaktivitás zavar diagnózisú gyermekek körében

PSYCHIATRIA HUNGARICA 32: (1) pp. 65-83.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2011

Watson JS, Futo J, Fonagy P, Gergely G: Gender and relational differences in sensitivity to internal and external cues at 12 months

BULLETIN OF THE MENNINGER CLINIC 75: (1) pp. 64-93.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2011

Futó J: Ki az úr a háznál?

ÓVODAI NEVELÉS: SZAKMAI-MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 64: (8) pp. 2-4.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2010

Futo J, Teglas E, Csibra G, Gergely G: Communicative Function Demonstration induces kind-based artifact representation in preverbal infants

COGNITION 117: (1) pp. 1-8.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 44

nyelv: angol

2009

Futó J: A gyermekkori emlékek jelentősége és változása a pszichoterápiában

PSZICHOTERÁPIA 18: (3) pp. 187-194.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2008

Futó J, Kónya Anikó: A gyermekkori emlékek természete: halványodás és kiemelkedés

ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 10: (1-2) pp. 53-67.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar