Személyi adatlap
Bordás, Andrea
fokozatot szerzett
Fokozatot szerzett: 2018, PhD
Bordás Andrea: TANÍTÓ- ÉS ÓVÓKÉPZŐSÖK PÁLYAKÖVETÉSE A PARTIUMI KERESZTÉNY EGYETEMEN
In: Tóth, Péter; Maior, Enikő; Horváth, Kinga; Kautnik, András; Duchon, Jenő; Sass, Bálint (szerk.) Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben, Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (2018) pp. 890-902.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
PEDACTA 6: (1) pp. 67-80.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Bordás Andrea: A szituatív tanulás szerepe partiumi magyar pedagógusok szakmai fejlődésében
REGIO: KISEBBSÉG KULTÚRA POLITIKA TÁRSADALOM 24: (4) pp. 211-239.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
nyelv: magyar
Ceglédi Tímea, Bordás Andrea, Kardos Katalin: Egyről a kettőre vagy nulláról a háromra? Szakkollégiumok intézményi hatása
In: Pusztai, Gabriella; Bocsi, Veronika; Ceglédi, Tímea (szerk.) A felsőoktatás (hozzáadott) értéke, Partium; Új Mandátum; PPS (2016) pp. 302-316.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
Bordás Andrea: Megtölteni a formát tartalommal - avagy hogyan fordíthatóak át a romániai tanári munkaközösségek kötelezettségei lehetőségekké?
In: Pusztai, Gabriella; Morvai, Laura (szerk.) Pálya-modell, Partium Press (2015) pp. 207-221.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Bordás Andrea: Pillanatkép Románia oktatási gyakorlatáról és az intézmények közötti kapcsolatrendszerről
In: Chrappán, Magdolna (szerk.) Tanárképzési háromszögek: Iskolák, fenntartók és képzők együttműködése, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar (2015) pp. 103-139.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Bordás Andrea: Dominancia és szabadság egy pedagógusokkal készített fókuszcsoportos interjú tanításértelmezéseiben
In: Ceglédi, Tímea; Gál, Attila; Nagy, Zoltán (szerk.) Határtalan oktatáskutatás: Tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (2014) pp. 23-34.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
Bordás Andrea, Ceglédi Tímea: A debreceni szakkollégiumok mint a tudásmegosztó és tudásteremtő tanulóközösségek színterei
In: Dusa, Ágnes; Kovács, Klára; Márkus, Zsuzsanna; Nyüsti, Szilvia; Sőrés, Anett (szerk.) Egyetemi élethelyzetek I-II., Debreceni Egyetemi Kiadó (2012) pp. 9-52.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 16
nyelv: magyar
Bordás Andrea: A kisebbségi egyetemek kutatása hermeneutikai megközelítésben
In: Kozma, T; Pataki, Gy (szerk.) Kisebbségi felsőoktatás és a Bologna-folyamat, University of Debrecen, CHERD (2011) pp. 199-214.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
Bordás Andrea: A kiégés-szindróma a külföldi és a hazai szakirodalomban
EDUCATIO 19: (4) pp. 666-672.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk
független idéző közlemények száma: 20
nyelv: magyar

