Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Bordás, Andrea

személyes adatok
név
Bordás Andrea

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2020-02-06

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2019-03-08 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2018
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
munkahelyek
2012 –

Partiumi Keresztény Egytem

adjunktus

kutatás
kutatási terület
pedagógusok szakmai fejlődése tanuló szakmai közösségek
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori képzés
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
doktori tanulmányok
intézmény neve
doktori iskola
státusz

fokozatot szerzett

Fokozatot szerzett: 2018, PhD

közlemények
2018

Bordás Andrea: TANÍTÓ- ÉS ÓVÓKÉPZŐSÖK PÁLYAKÖVETÉSE A PARTIUMI KERESZTÉNY EGYETEMEN

In: Tóth, Péter; Maior, Enikő; Horváth, Kinga; Kautnik, András; Duchon, Jenő; Sass, Bálint (szerk.) Kutatás és innováció a Kárpát-medencei oktatási térben, Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ (2018) pp. 890-902.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2016

Bordás Andrea: A bricolage (barkácsolás) mint a kvalitatív pedagógiai kutatás egy lehetséges formája I.

PEDACTA 6: (1) pp. 67-80.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2016

Bordás Andrea: A szituatív tanulás szerepe partiumi magyar pedagógusok szakmai fejlődésében

REGIO: KISEBBSÉG KULTÚRA POLITIKA TÁRSADALOM 24: (4) pp. 211-239.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2016

Ceglédi Tímea, Bordás Andrea, Kardos Katalin: Egyről a kettőre vagy nulláról a háromra? Szakkollégiumok intézményi hatása

In: Pusztai, Gabriella; Bocsi, Veronika; Ceglédi, Tímea (szerk.) A felsőoktatás (hozzáadott) értéke, Partium; Új Mandátum; PPS (2016) pp. 302-316.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: magyar

2015

Bordás Andrea: Megtölteni a formát tartalommal - avagy hogyan fordíthatóak át a romániai tanári munkaközösségek kötelezettségei lehetőségekké?

In: Pusztai, Gabriella; Morvai, Laura (szerk.) Pálya-modell, Partium Press (2015) pp. 207-221.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2015

Bordás Andrea: Pillanatkép Románia oktatási gyakorlatáról és az intézmények közötti kapcsolatrendszerről

In: Chrappán, Magdolna (szerk.) Tanárképzési háromszögek: Iskolák, fenntartók és képzők együttműködése, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar (2015) pp. 103-139.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2014

Bordás Andrea: Dominancia és szabadság egy pedagógusokkal készített fókuszcsoportos interjú tanításértelmezéseiben

In: Ceglédi, Tímea; Gál, Attila; Nagy, Zoltán (szerk.) Határtalan oktatáskutatás: Tanulmányok a 75 éves Kozma Tamás tiszteletére, Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (2014) pp. 23-34.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2012

Bordás Andrea, Ceglédi Tímea: A debreceni szakkollégiumok mint a tudásmegosztó és tudásteremtő tanulóközösségek színterei

In: Dusa, Ágnes; Kovács, Klára; Márkus, Zsuzsanna; Nyüsti, Szilvia; Sőrés, Anett (szerk.) Egyetemi élethelyzetek I-II., Debreceni Egyetemi Kiadó (2012) pp. 9-52.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 16

nyelv: magyar

2011

Bordás Andrea: A kisebbségi egyetemek kutatása hermeneutikai megközelítésben

In: Kozma, T; Pataki, Gy (szerk.) Kisebbségi felsőoktatás és a Bologna-folyamat, University of Debrecen, CHERD (2011) pp. 199-214.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: magyar

2010

Bordás Andrea: A kiégés-szindróma a külföldi és a hazai szakirodalomban

EDUCATIO 19: (4) pp. 666-672.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 20

nyelv: magyar