Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Schiller, Emese

személyes adatok
név
Schiller Emese
születési év
1988

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-01-05

doktori iskolák
időszak
2024-05-07 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2022
fokozatot kiadó intézmény neve
Eötvös Loránd Tudományegyetem
munkahelyek
2022 –
kutatás
kutatási terület
időskori tanulás támogatása, tanácsadás, intergenerációs tanulás, munkahelyi tanulás
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
abszolutóriumot szerzett hallgatók
fokozatot szerzett hallgatók
doktori tanulmányok
közlemények
2023

Schiller Emese: Desk research on intergenerational practice

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2023

Schiller Emese, Dorner Helga, Szabo Zoltan Andras: Developing older adults' learner autonomy through one-to-one counselling: Results of an exploratory investigation

SYSTEM 115: 103030

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 5

nyelv: angol

2023

Dorner Helga, Schiller Emese: Developing senior learners’ autonomy in second language learning

In: Hunter, Ann-Marie (szerk.) Diversity and Inclusion in English Language Education: Supporting Learning Through Research and Practice, Routledge (2023) pp. 117-162.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2023

Schiller Emese, Dorner Helga, Szabó Zoltán András: Időskorúak autonóm tanulásának fejlesztése tanulásmódszertani tanácsadással

In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.) Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK) (2023) p. 397.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2023

Schiller Emese, Dorner Helga: Preparing adult educators for counselling older adult learners: lessons learned from a professional development programme in Hungary

INTERNATIONAL JOURNAL OF LIFELONG EDUCATION 42: (6) pp. 550-569.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Kovács Zsuzsa, Hegyi-Halmos Nóra, Schiller Emese: Az elmélet-gyakorlat integrációjának lehetőségei a munkaalapú tanulás keretei között

In: Molnár, Gyöngyvér; Tóth, Edit (szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : A neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság (2022) pp. 253-262.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2021

Schiller Emese, Dorner Helga: Factors influencing senior learners’ language learning motivation. A Hungarian perspective

JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION 5: (1) pp. 12-21.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 10

nyelv: angol

2020

Schiller Emese, Dorner Helga: A multi-perspective analysis of adult learner differences in foreign language learning

KONINSKIE STUDIE JEZYKOWE / KONIN LANGUAGES STUDIES 8: pp. 295-318.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: angol

2019

Schiller Emese, Dorner Helga: Időskorúak nyelvtanulói autonómiájának fejlesztése tanulásmódszertani tanácsadással

NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 7: (1) pp. 47-59.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar