Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Bodnár, Éva

személyes adatok
név
Bodnár Éva

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2022-01-17

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2020-10-14 –
 
intézmény neve
időszak
2025-09-01 –
elérhetőségek
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2007
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
Pécsi Tudományegyetem
munkahelyek
2023 –

Pannon Egyetem

dékán

2004 – 2023

Budapesti Corvinus Egyetem

egyetemi oktató

kutatás
kutatási terület
Az online tanulási környezet elterjedése nyomán szükségessé válik az általuk felkínált tanulási, tanítási és módszertani lehetőségek hátterében álló pszichológiai és kommunikációs tényezők vizsgálata.
jelenlegi kutatásainak tudományága
pszichológiai tudományok, média-és kommunikációs tudományok
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
abszolutóriumot szerzett hallgatók
közlemények
2023

'Sass Judit', 'Vinczéné Fekete Lídia', 'Bodnár Éva ': Boredom as a Challenge to Knowledge Acquisition: Mapping Boredom-Inducing Elements of a Video Presentation, Using Multimodal Measurements

In: Lerro, Antonio; Carlucci, Daniela; Schiuma, Giovanni (szerk.) Proceedings IFKAD: Managing Knowledge for Sustainability, University of Basilicata (2023) pp. 2379-2393.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2022

Sass Judit, Bodnár Éva: A tanári szerepek kompetencia-összetevői a 21. századi felsőoktatásban

FILOLÓGIA.HU 2022/1−4.: pp. 80-88.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2021

'Sass Judit', 'Bodnár Éva': A Budapesti Corvinus Egyetem tavaszi digitális kihívásai diák és oktató szemmel

In: Fodorné, Tóth Krisztina (szerk.) TANULÁS – TUDÁS – INNOVÁCIÓ A FELSŐOKTATÁSBAN – REFLEKTORFÉNYBEN AZ INNOVÁCIÓ KIHÍVÁSAI, MELLearN Egyesület (2021) pp. 258-271.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2020

Dr.Sass Judit, Dr. Bodnár Éva: Pedagógusok a tehetséggondozásról

Nemzeti Tehetség Központ

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2019

Bodnár Éva, Sass Judit: A tehetség mint forrás – a tehetség mint sebezhetőség

ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 69: (7-8) pp. 46-66.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2018

Sass Judit, Bodnár Éva: Az iskola bizalmi klímájának verbális markerei

EDUCATIO 27: (4) pp. 603-622.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar

2015

Bodnár Éva, Sass Judit: A kognitív stílus mint online tanulási környezetet perszonalizáló tényező

In: Ujhelyi, Adrienn; Lévai, Dóra (szerk.) VII. Oktatás-Informatikai Konferencia : tanulmánykötet, ELTE PPK Neveléstudományi Intézet (2015) pp. 111-128.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 1

nyelv: magyar

2009

Csillik Olga, Dr. Sass Judit, Dr. Bodnár Éva: A "kognitív stílusra" szabott e-tananyag

PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 7: (1) pp. 5-24.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 2

nyelv: magyar

2003

Bodnár Éva, Csillik Olga, Rakaczki Zsolt: Az e-oktatás pedagógiája egy tanár-továbbképzési tananyag tükrében

TÁRSADALOM ÉS GAZDASÁG 25: (2) pp. 329-341.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: magyar